هاآرتص:

اسرائیل نباید در مذاکرات هسته‌ای ایران دخالت کند

۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۰۸:۲۲:۳۸
کد خبر: ۱۱۵۹۵۲۹
اسرائیل نباید در مذاکرات هسته‌ای ایران دخالت کند
روزنامه صهیونیستی هاآرتص بامداد یکشنبه با توجه به نزدیک شدن نشست کمیسیون مشترک برجام در وین نوشت: اسرائیل نباید در مذاکرات هسته‌ای دخالت کند.

به گزارش برنا از روزنامه هاآرتص، نمایندگان ایران و شرکای توافق هسته‌ای انتظار می‌رود روز سه شنبه این هفته در وین دیدار کنند و درباره احیای توافق به بحث و گفت‌وگو بپردازند.

به نوشته هاآرتص، برغم امتناع ایران از مذاکره مستقیم با ایالات متحده و درخواست لغو کلیه تحریم‌های آمریکا به عنوان شرط بازگشت به تعهدات توافق نامه، تمایل این کشور برای شرکت در مذاکرات می‌تواند به پیشرفت دیپلماتیک منجر شود که احتمالاً در مذاکرات هفته گذشته در میان دو طرف حاصل شده است.

براساس گزارش روزنامه صهیونیستی، از زمان تصمیم دونالد ترامپ رییس جمهوری پیشین آمریکا به طور فزاینده‌ای مشخص بود که کمپین " فشار حداکثری " علیه ایران که شامل یک سری تحریم‌های سختگیرانه با هدف مجبور کردن ایران برای موافقت با تغییرات توافق نامه بود، نتایج خطرناکی به همراه داشته است.

به ادعای هاآرتص، رژیم صهیونیستی حق دارد با سیاست های آمریکایی مخالف باشد و اقدامات عملی دیگری را ارائه دهد، اما نباید با ابتکار عمل ایالات متحده و بین‌المللی که هدف آن به تأخیر انداختن و حتی کاهش تهدید هسته‌ای ایران است دخالت کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز