اخبار مهم امروز گروه سیاسی خبرگزاری برنا

۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۹:۰۰:۴۹
کد خبر: ۱۱۶۰۵۰۲
اخبار مهم امروز گروه سیاسی خبرگزاری برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پر بازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش برنا، اخبار پر بازدید گروه سیاسی خبرگزاری برنا را بخوانید:

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم: 

ماهیت اف‌ ای تی اف را قبول داریم/ چین باید با ایران توافق می‌کرد/ دولت و مجلس خارج از سازوکار قانونی نمی‌توانند کاری انجام دهند/ تفاهم نامه‌های ذیل سند راهبردی ایران و چین باید به تصویب مجلس برسد 

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم گفت: ماهیت اف‌ ای تی اف را قبول داریم اما ابزار سیاستی و علیه جمهوری اسلامی را قبول نداریم.

/// 

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب: 

برای دولت نهم و دهم اهمیتی نداشت که دولت و کشوری پویا داشته باشیم/ سازمان اسناد کتابخانه ملی در دولت قبلی از ۷۰۰ نیرو به ۱۲۰۰ نیرو رسید/ اگر هر کسی ساز خود را بزند انرژی‌ها همدیگر را خنثی می کنند 

یک فعال سیاسی اصلاح طلب عنوان کرد: اعتقاد من بر این است که برای دولت نهم و دهم اهمیتی نداشت که دولت و کشوری پویا و سرزنده داشته باشیم بلکه فقط می خواستند حجم زیادی از نیرو را وارد فضای اداره کشور کنند.

///

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی نشریح کرد؛ 

طرح ساماندهی استخدام نیروهای دولتی به کجا رسید؟/ ایجاد امنیت شغلی برای نیروهای انسانی/ افراد بالای سه سال در یک سیستم باید قراردادی یا رسمی شوند 

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در رابطه با طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولتی گفت: در این طرح آمده است افرادی که بالای سه سال در سیستمی باشند باید قراردادی و یا رسمی شوند. 

/// 

بعیدی‌نژاد از پایان ماموریت خود به عنوان سفیر ایران خبر داد 

بعیدی‌نژاد با انتشار توییتی اعلام کرد که ماموریتش به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در انگلیس پایان یافته است.

///

یک چهره نزدیک به لاریجانی: 

لاریجانی جزو هیچ جریانی نیست/ در مجلس قبل رسایی و زاکانی بودند اما درگیری‌های امروز در مجلس دیده نمی‌شد/ کارنامه رفوزگی جریان چپ و راست توسط عموم مردم صادر شده است 

یک چهره نزدیک به لاریجانی گفت: کارنامه رفوزگی جریان چپ و راست توسط عموم مردم صادر شده است و این دو جریان دیگر برای مردم اعتبار سیاسی ندارند لذا باید به سمت فردی رفت که روی او موردی قضاوت شود باید دید آیا او در مسئولیتی که داشت اشتباه می کرد یا نه.

///

خطیب زاده: 

پروژه های سفارشی و محفلی نمی تواند ارزش دیپلمات ها را کم کند/ کشتی کره ای هنوز آزاد نشده است 

خطیب زاده گفت: دیپلمات های جمهوری اسلامی از فرزندان صادق و مظلوم و کوشای ملت هستند و پروژه های سفارشی و محفلی نمی تواند ارزش دیپلمات ها را کم کند، از سکوت صدا سیما مشخص است که این سریال را دون شأن خود می داند، اینکه سریال ۱۴روز پخش شود و پس از اتمام تعطیلات چنین موضوعی مطرح شود که فشاری وارد شده، جای سوال دارد.

///

سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان: 

گفت و گو با نامزدهای مطرح در جریان ارزشی و انقلابی آغاز شده است/ حجت الاسلام رئیسی همچنان گزینه شورا است 

سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان عنوان کرد: کماکان حجت الاسلام والمسلمین آقای رئیسی اولویت اول ما در گزینه‌های این شورا می باشد.

///

نامه میرسلیم به رئیس صدا سیما 

نماینده مردم تهران در نامه ای به رئیس صدا سیما نوشت: حساسیت انتخابات ریاست جمهوری آینده و اهمیت مشارکت هرچه بیشتر مردم ایجاب می کند که صدا و سیما وظائف خود را در نهایت دقت و با مراعات عدم جانبداری عملی از نامزدهای احتمالی و قطعی، ایفا کند.

///

توییت نائب رئیس مجلس پس از بازدید از خبرگزاری برنا 

نایب رئیس مجلس پس از بازدید از خبرگزاری برنا در توییت آورد؛ امروز گفت وگوی مفصلی با خبرگزاری برنا داشتم، از سند جامع همکاری ایران و چین و عملکرد مجلس گفتم و اولویت هایی که دولت بعدی باید مد نظر داشته باشد. مسکن به عنوان یکی از دغدغه های مهم مردم، از موضوعات اصلی این گفت وگو بود. نکاتی از این گفتگو را بعد از انتشار با شما در میان خواهم گذاشت.

///

واکنش خرازی به ادعای کریمی قدوسی 

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی نسبت به ادعای کریمی قدوسی مبنی بر اظهارات مداخله جویانه سفیر انگلیس در سازمان ملل زمان خداحافظی سالیانه خاطرنشان کرد: این مطلب ساختگی است. مسلما اگر چنین بود، پاسخ قاطع و دندان شکنی به او داده می شد.

///

دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی گفته‌های صادقی را تکذیب کرد 

مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی اعلام کرد: روز گذشته ویدیویی از گفتگوی آقای محمود صادقی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی منتشر شد که وی در آن با ارائه توضیحاتی در خصوص وقایع تلخ آبان ماه سال ۹۸، اظهارات غیر واقعی وبی اساسی را به دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی نسبت داده است که تماما کذب و عاری از واقعیت است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز