کرملین اوکراین را به نوزاد دردسرساز تشبیه کرد

۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۲:۱۷:۳۳
کد خبر: ۱۱۶۳۵۷۲
کرملین اوکراین را به نوزاد دردسرساز تشبیه کرد
دیمیتری پسکوف سخنگوی رییس جمهوری روسیه، اوکراین را به نوزاد وحشتناک و دردسرساز تشبیه کرد که سعی دارد روسیه را یک طرف مناقشه در این کشور معرفی کند.

به گزارش برنا، پسکوف روز یکشنبه در گفت و گو با شبکه تلویزیونی روسیه۱ که در برنامه سیاسی «مسکو.کرملین.پوتین» پخش شد، گفت: کی یف با سرسختی سعی دارد روسیه را به عنوان یکی از طرف های مناقشه در شرق این کشور معرفی کند و فقط با توضیح صبورانه می توان با این تلاش ها مقابله کند.

سخنگوی رییس جمهوری روسیه گفت: موضوع تصویری از روسیه مطرح است که سیاستمداران و رسانه ها در غرب ایجاد می کنند و در آنجا همه یکصدا از افزایش حضور نظامی روسیه در مرزهای این کشور با اوکراین سخن می گویند. 

او با بیان اینکه رسانه های غربی بطور همزمان با این اخبار، از کشته شدن پنج نظامی اوکراینی خبر می دهند، اظهار داشت: در نتیجه، به مخاطبان غربی چنین القا می شود که زد و خوردهایی بین روسیه و اوکراین جریان دارد. 

 پسکوف یادآورشد که روسیه طرف مناقشه در اوکراین محسوب نمی شود و برعکس تمام سعی و تلاش خود را برای کمک به حل و فصل این مناقشه بکار می گیرد. به استثنای اوکراین بقیه شرکت کنندگان در گروه نورماندی این واقعیت را درک می کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز