ادعای جدید ائتلاف سعودی در خصوص پهپادهای یمنی!

۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۳:۰۸:۴۰
کد خبر: ۱۱۶۳۵۸۲
ادعای جدید ائتلاف سعودی در خصوص پهپادهای یمنی!
ائتلاف سعودی مدعی رهگیری و انهدام موشک بالستیک و هواپیمای بدون سرنشین ارتش و کمیته های مردمی یمن در جنوب عربستان شد.

به گزارش برنا؛ شبکه خبری الجزیره به نقل از رسانه های عربستان گزارش داد که ائتلاف سعودی  ک فروند موشک بالستیک و یک فروند پهپاد بمب گذاری شده را که حوثی ها (جنبش انصارالله) به سمت جازان هدایت کرده بودند، منهدم کردند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن پیش از این بارها اعلام کرده حملات پهپادی و موشکی ارتش یمن به متجاوزان تا زمانی که حملات آنها به یمن متوقف نشود، ادامه خواهد داشت.

حملات بازدارنده یمن در حالی صورت می‌گیرد که مقام‌های یمنی بارها به متجاوزان هشدار داده‌اند که ارتش و کمیته‌های مردمی در اقدام تلافی جویانه و در پاسخ به حملات ائتلاف عربی به این کشور، به هدف قرار دادن مراکز، تأسیسات و فرودگاه‌های نظامی عربستان ادامه می‌دهند.

عربستان سعودی از ششم فروردین ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، جنگ تمام عیاری را علیه یمن - فقیرترین کشور عربی - آغاز کرد که بهانه آن بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور به قدرت بوده است.

نهادهای وابسته به سازمان ملل متحد از جمله بهداشت جهانی و یونیسف بارها هشدار داده‌اند که بر اثر ادامه حملات متجاوزان به یمن، مردم این کشور با قحطی و بروز یک فاجعه انسانی که در قرن گذشته بی‌سابقه است، روبه رو هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز