در پاسخ به برنا مطرح شد؛

واکنش مطهری به حاشیه حضورش در کلاب هاوس/ هر جناحی از من حمایت کند استقبال می‌کنم/ وزیر شدن خانم ها پیام خوبی برای جامعه دارد

۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۱:۳۴:۴۷
کد خبر: ۱۱۶۳۸۴۰
واکنش مطهری به حاشیه حضورش در کلاب هاوس/ هر جناحی از من حمایت کند استقبال می‌کنم/ وزیر شدن خانم ها پیام خوبی برای جامعه دارد
مطهری گفت: اگر خانمی ویژگی های لازم برای ریاست جمهوری را داشته باشد و کاندیدا شود شواری نگهبان باید او را تایید کند، رجل سیاسی یک شخصیت سیاسی است. اگر رئیس جمهور شوم برای تصدی وزارت خانه ها از خانم های اصلح استفاده می کنم، ملاک اصلح بودن است. نمی توانم قول بدهم چند وزیر زن انتخاب می کنم. اگر در سمتی زن و مرد امتیازات مساوی داشته باشند خانم ها را در اولویت قرار می دهم زیرا پیام خوبی برای جامعه دارد.

«علی مطهری» نماینده مردم تهران در مجلس دهم در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی برنا در رابطه با "حواشی حضورش در کلاب هاوس" گفت: برنامه کلاب هاوس دو ساعت و چهل و پنج دقیقه به طول انجامید و سوالات مختلف و متعدد مطرح شد، کمتر از 5 دقیقه مربوط به آن موضوع جنجالی بود. باعث تاسف است که در کشور به بحث های جدی توجهی نمی شود  و فقط مطالب کم اهمیت را بزرگنمایی و با آبروی افراد بازی می کنند البته مطلب را هم به درستی، انتقال نمی دهند و تنها قسمتی از جمله با ایجاد تغییراتی منتشر شد.

او ادامه داد: اگر کسی صوت اظهارات من در آن جلسه کلاب هاوس را بشنود متوجه می شود، مطلبی منطقی و درست را بیان کردم، به نظرم این مطلب مهمی نبود و در باب آزادی های اجتماعی و نوع پوشش مطرح شد.  دو طرف ماجرا در این موضوع هر جوابی را هم که بشنوند قانع نمی شوند و حرف خود را تکرار می کنند این مسئله را مهم نمی دانم که بخواهم به آن بپردازم. 

مطهری در پاسخ به این سوال که فکر نمی کنید همین اظهارات در تایید صلاحیت شما اثر گذار باشد، گفت: شورای نگهبان از این اظهارات خوشش می آید.

نماینده مردم تهران در مجلس دهم در پاسخ به این سوال که در انتخابات1400 از سوی کدام جریان حضور می یابید و نظر شما در مورد حضور زنان در انتخابات گفت: از اردوگاه خاصی وارد انتخابات نمی شوم اما هر جناحی از من حمایت کند قطعا استقبال می کنم، اصولگرا و اصلاح طلب برای من فرقی ندارد. اگر خانمی ویژگی های لازم برای ریاست جمهوری را داشته باشد و کاندیدا شود شواری نگهبان باید او را تایید کند؛ رجل سیاسی یک شخصیت سیاسی است. اگر رئیس جمهور شوم برای تصدی وزارت خانه ها از خانم های اصلح استفاده می کنم، ملاک اصلح بودن است. نمی توانم قول بدهم چند وزیر زن انتخاب می کنم. اگر در سمتی زن و مرد امتیازات مساوی باشند خانم ها را در اولویت قرار می دهم زیرا پیام خوبی برای جامعه دارد. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز