یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

اصلاح طلبان هنوز درباره انتخابات به نظر واحدی نرسیدند/ اختلاف نظرها تا پس از ثبت نام ادامه خواهد داشت

۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۰۸:۲۰:۴۰
کد خبر: ۱۱۶۵۰۷۵
اصلاح طلبان هنوز درباره انتخابات به نظر واحدی نرسیدند/ اختلاف نظرها تا پس از ثبت نام ادامه خواهد داشت
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: شخصا فکر می کنم اجماعی که انتظار می رود شاید در عمل حاصل نشود هر چند موضوع خوبی خواهد بود که اصلاح طلبان یک سیاست و نظر واحد داشته باشند اما تجربه من، نشان می دهد که در عمل مفید نخواهد بود.

«احمد حکیمی پور»، فعال سیاسی اصلاح طلب، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در خصوص تاثیرگذاری گفت و گو میان اصلاح طلبان با نهادهای مرجع در آستانه انتخابات گفت: گفتگو چیز بدی نیست و راهی برای پیشبرد برنامه ها و سیاست هاست اما مهم این است که دو طرف هم این موضوع را قبول کنند. در واقع اگر درخواست یک طرفه باشد و طرف دیگر خیلی علاقه نداشته باشد گفتگو حاصل نمی شود.

او افزود: مهم این است که خود نهادهای حاکمیت از جمله شورای نگهبان هم فضا بدهد و این راه را باز کند تا در این زمینه ها، گفتگو صورت بگیرد که بستر این موضوع باید جلوتر از اینها فراهم می شد.

حکیمی پور در پاسخ به اینکه اصلاح طلبان در صورت رد صلاحیت کاندیدا خود چه کار خواهند کرد، خاطرنشان کرد: الان نمی‌شود درباره این مسئله اظهارنظر کرد چون در درون جمع اصلاحات بحث ها مشترک هست و باید دید تصمیم گیران و ریاستشان در نهایت نظرشان به کجا می رسد. تا آنجا که من اطلاع دارم دیدگاه ها به نظر واحدی نرسیده و نظرات مختلفی در جریان است.

او اضافه کرد: به نظرم حتی این اختلاف نظرها تا پس از ثبت نام هم ادامه داشته باشد. شخصا فکر می کنم اجماعی که انتظار می رود شاید در عمل حاصل نشود هر چند موضوع خوبی خواهد بود که اصلاح طلبان یک سیاست و نظر واحد داشته باشند اما تجربه من، نشان می دهد که در عمل مفید نخواهد بود. 8

نظر شما
پرونده ویژه