سناتور روس:

بایدن نمی تواند ما را به زانو درآورد

۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۱:۱۷:۳۵
کد خبر: ۱۱۶۵۷۳۱
بایدن نمی تواند ما را به زانو درآورد
«الکسی پوشکوف» سیاستمدار و سناتور مشهور روسیه گفت: جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا به زانو درآوردن روسیه را هدف قرار داده است اما نمی تواند به این هدف خود برسد.

به گزارش برنا، پوشکوف رئیس کمیسیون امور سیاستگذاری اطلاعاتی شورای فدراسیون (مجلس سنای روسیه) روز جمعه در گفت و گویی رسانه ای افزود: بایدن می خواهد سیاست اقدام از موضع برتر را در مورد روسیه اجرا کند. 

او با اشاره به سخنان اخیر بایدن اضافه کرد: رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرده است که قصد دارد در مورد روسیه با مسوولیت رفتار کرده و دو کشور می توانند به مسائل جهانی بپردازند.

پوشکوف تصریح کرد: ایالات متحده آمریکا بار دیگر می خواهد با وعده های توخالی روسیه را متقاعد کند.

رئیس کمیسیون سیاست گذاری اطلاعاتی شورای فدراسیون یادآوری کرد: بایدن در سال ۲۰۰۹ درحالی که معاون رئیس جمهوری آمریکا بود معنای ازسرگیری دوباره روابط با روسیه را مطیع کردن مسکو برای حرکت در مسیر منافع واشنگتن عنوان کرده بود که حتی این کشور را باید به زانو در آورد.

او افزود: آمریکا در آن زمان به این هدف خود در مورد روسیه نرسید و جهان شاهد حوادثی همچون لیبی، سوریه و اوکراین و آغاز جنگ سرد شد.

مقام روس با بیان اینکه بایدن هیچ تغییری نکرده است، اضافه کرد: بایدن دورنمای روشنی را برای همکاری با روسیه ترسیم کرد اما پیش از این روسیه را دشمن آمریکا خوانده و تحریم های سختی را در مورد این کشور وضع کرد.

به گفته پوشکوف حمایت آمریکا از اوکراین در مساله دونباس و ارسال تسلیحات به این کشور و خودداری از به رسمیت شناختن مالکیت روسیه بر کریمه، مانع ایجاد دستور کار مثبت برای روابط مسکو و واشنگتن می شود.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز