در آمریکا؛

خشونت های مسلحانه در خیابان/سه تن کشته شدند!+جزییات

۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۲۳:۳۰:۰۵
کد خبر: ۱۱۶۷۱۲۲
خشونت های مسلحانه در خیابان/سه تن کشته شدند!+جزییات
ایالات متحده که در روزهای گذشته شاهد موج فزاینده ای از خشونت باسلاح گرم بود، یکشنبه شب نیز در پی تیراندازی در ایالت تگزاس سه نفر کشته شدند.

به گزارش برنا؛ از نشریه هیل، طی روزها و هفته های اخیر موج فزاینده ای از خشونت باسلاح گرم  آمریکا را فرا گرفته، از کشتار شهروندان آمریکایی به دست نیروهای پلیس تا خشونت های مسلحانه در اماکن عمومی توسط شهروندان مسلح؛ حالا پس از حادثه خونبار فدکس در ایالت ایندیانا و ویسکانسین تیرندازی جدید در شهر آستین ایالت تگزاس ۳ نفر کشته شدند.

به گزارش مقامات اورژانس آستین، پلیس و نیروهای اجرایی در حوالی ساعت ۱۱:۴۲ صبح روز یکشنبه به وقت محلی به یک وضعیت تیرانداز فعال پاسخ دادند، سه نفر در این حادثه کشته شدند.

تیراندازی تگزاس در حالی گزارش می شود که تیراندازی ساعات گذشته در ایالت ویسکانسین آمریکا حداقل سه کشته و دو مجروح برجای گذاشت.

همچنین درجریان تیراندازی در ساختمان فدکس شهر مینیاپولیس ایالت ایندیانا که در ۲۶ فروردین ماه  رخ داد، ۹ نفر از جمله فرد ضارب کشته شدند، ضارب دراین حادثه تیراندازی یک جوان سفیدپوست ۱۹ ساله آمریکایی بود وی ۴ نفر دیگر را نیز با شلیک گلوله مجروح کرد.

شبکه سی ان ان گزارش داد که تنها طی یک ماه گذشته شاهد ۴۵ مورد خشونت با سلاح گرم و کشتار در سراسر آمریکا بوده ایم.

این شبکه خبری آمریکایی افزود: بنابر آمارها سالانه بیش از ۳۸ هزار نفر در آمریکا بر سر خشونت با سلاح گرم کشته شده و این بدان معنی است که روزانه یکصد آمریکایی دراین کشور با سلاح گرم به قتل می رسند.

 دولت جو بایدن تا کنون هیچ اقدام قاطعی در مورد محدود کردن حمل سلاح گرم انجام نداده است.

رییس جمهوری آمریکا پیش‌تر اعلام کرده بود که بشدت خواهان ممنوع شدن حمل سلاح‌های تهاجمی است. وی اواسط ماه فوریه (بهمن) طی سخنانی به مناسبت سالگرد تیراندازی در دبیرستانی در ایالت فلوریدا از کنگره خواسته بود که قانون حمل سلاح را بر پایه «عقل سلیم» اصلاح کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز