عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

ضعفی در دستگاه‌های امنیتی احساس نمی‌کنیم/ اقداماتی را دشمنان انجام می‌دهند اقداماتی را ایران انجام می‌دهد

۱۴۰۰/۰۲/۰۳ - ۲۳:۴۵:۰۳
کد خبر: ۱۱۶۸۰۸۴
ضعفی در دستگاه‌های امنیتی احساس نمی‌کنیم/ اقداماتی را دشمنان انجام می‌دهند اقداماتی را ایران انجام می‌دهد
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در رابطه با "حادثه نطنز" گفت: ضعفی در دستگاه های امنیتی احساس نمی کنیم جنگ اطلاعاتی و مسائلی این چنین در همه جای دنیا وجود دارد اقداماتی را انها انجام می‌دهند اقداماتی را ایران انجام می دهد.

«فدا حسین مالکی»، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در گفت  و گو با خبرنگا سیاسی خبرگزاری برنا، در رابطه با "حادثه نطنز" گفت: موضوع  نطنز و حوادث آن، مسائلی است که مسئولان امنیتی آن را در دستورکار دارند. ضعفی در دستگاه های امنیتی احساس نمی کنیم جنگ اطلاعاتی و مسائلی این چنین در همه جای دنیا وجود دارد اقداماتی را انها انجام می‌دهند اقداماتی را ایران انجام می دهد. نباید به گونه ای شود که مردم احساس کنند دستگاه امنیتی و سرویس های امنیت دارای ضعف هستند. کشور ما سال های متمادی است که تحت حمله و دشمنی نظام سلطه قرار دارد و هیچگاه با این اتفاقات، عقب نشینی نکرده است بنابراین چنین اقداماتی نه تنها باعث ترس یا واهمه ایران نمی شود بلکه باعث افزایش قدرت و دانش متخصصان خواهد شد. طبق کلام و تاکید رهبر انقلاب همچنان تاکید می کنیم تا زمانی که آمریکا دست از زورگویی و تحریم های ظالمانه خود برندارد ما نیز اقدامی در راستای اجرای تعهدات انجام نخواهیم داد. 

او در خصوص غنی سازی 60 درصدی ایران گفت: دست یابی به غنی سازی 60 درصد از جمله خطوط مشی تعیین شده توسط مقام معظم رهبری است؛ نمایندگان مجلس با قانون اقدام راهبردی برای رفع تحریم ها موافق افزایش غنی سازی از ابتدای اجرایی شدن قانون بودند اما اکنون و بعد از خرابکاری تروریستی در نطنز این اقدام صورت گرفت. دنیا نشان داده است که اگر در مقابل زیادی خواهی های آمریکا و هر کشور دیگری مقاومت نکنید و از دایره مقاومت خارج شوید، ظلم آنها بر شما بیشتر می شود، بنده سال ها در حوزه دیپلماسی با انگلیسی ها و آمریکایی ها دست و پنجه نرم می کردم و می دانم اگر از مواضع اصولی و مستدل خود یک قدم عقب نشینی کنید، آنها 10 قدم به پیش می آیند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز