با حضور جهانگیری و در مجتمع پردازش و دفع آرادکوه؛

پروژه‌های سازمان مدیریت پسماند افتتاح شد

۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۴:۱۶
کد خبر: ۱۱۶۸۰۹۹
پروژه‌های سازمان مدیریت پسماند افتتاح شد
۷ پروژه سازمان مدیریت پسماند روز سه شنبه و به مناسبت روز جهانی زمین پاک با حضور و دستور دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور به بهره برداری رسید.
به گزارش برنا، پروژه انتقال پساب تصفیه خانه شهر کهریزک به مجتمع پردازش و دفع آرادکوه، مجتمع پردازش و بازیافت پسماندهای حجیم وضایعات فضای سبز شهر تهران، سامانه کنترل و نظارت هوشمند ناوگان جمع آوری پسماندهای پزشکی، کاورهای نگهدارنده و محافظ مخازن جمع آوری پسماندهای شهری، کارخانه بازیافت پسماندهای ساختمانی و عمرانی مجتمع پردازش و دفع آبعلی، اجرای طرح جمع آوری و بازیافت پسماندهای الکتریکی و الکترونیکی، سامانه پایش بو و ایستگاه هواشناسی مجتمع پردازش و دفع آرادکوه هفت طرحی هستند که با دستور دکتر جهانگیری افتتاح شد.

جهانگیری در حاشیه این مراسم از بخش های مختلف مجتمع پردازش و دفع آرادکوه از جمله نیروگاه برق زباله سوز بازدید کرد و با توضیحات مسئولان در جریان روند کاری این مجتمع پردازش و بازیافت پسمامدهای شهری و پزشکی قرارگرفت.

همچنین استخر ذخیره پساب آرادکوه این مجتمع با حضور معاون اول رییس جمهور به بهره برداری رسید.این حوضچه پساب توسط خط لوله ۵ کیلومتری آب های دورریز کهریزک را جمع آوری و به مجتمع آراد کوه برای تامین آب مورد نیاز فضای سبز و بخش های این مجتمع زباله سوز منتقل می کند.

همچنین از کتاب «مستندنگاری ۱۵۰ سال مدیریت پسماندهای جامد شهر تهران» رونمایی شد.

 

نظر شما
پرونده ویژه