رئیس جمهور نامحبوب آمریکا چه کسی است

۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۱۰:۴۶:۴۶
کد خبر: ۱۱۷۰۰۸۲
رئیس جمهور نامحبوب آمریکا چه کسی است
بایدن در رتبه سوم روسای جمهوری نامحبوب آمریکا در ۱۰۰ روز نخست قرار گرفت

به گزارش برنا، شبکه خبری ای بی سی نیوز در گزارش تازه ترین نتایج نظرسنجی مشترک این شبکه خبری و روزنامه واشنگتن پست نوشت: ۵۲ درصد آمریکایی ها عملکرد بایدن را قبول دارند که به استثنای جرالد فورد در سال ۱۹۷۴ با ۴۸ درصد محبوبیت و دونالد ترامپ با ۴۲ درصد محبوبیت در سال  ۲۰۱۷ میلادی، پایین تر از همه رئیسان  جمهوری آمریکا از سال ۱۹۴۵ در ۱۰۰ روز نخست ریاست جمهوری شان است.

متوسط محبوبیت ۱۴رئیس جمهوری آمریکا از زمان هری ترومن (۱۹۴۵)تا بایدن در ۱۰۰ روز نخست ریاست جمهوری شان  ۶۶ درصد بوده است.

این نتایج نشان داد که ۶۵ درصد آمریکایی عملکرد بایدن در تصویب بسته کمک کرونایی و ۶۴ درصد  عملکرد اودر مدیریت این همه گیری را قبول دارند. پیشنهاد او برای افزایش مالیات شرکت ها موردتایید ۵۸ درصد آمریکایی است و ۵۲ درصد عملکرد اقتصادی بایدن به عنوان رئیس جمهوری را قبول دارند. فقط  ۳۷ درصد گفتند که عملکرد او در مدیریت مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک را تایید می کنند.

این نتایج نشان داد که ۵۳ درصد آمریکایی نگران افزایش اندازه و نقش دولت در جامعه آمریکا هستند. ۴۰ درصد بایدن را «بسیار لیبرال» توصیف کرده اند که در مقایسه با روسای جمهوری دموکرات سلف خود گرایشات لیبرالی او بیشتر است. ۳۳ درصد آمریکایی ها باراک اوباما و  ۲۶ درصد بیل کلینتون دو رئیس جمهوری پیشین دموکرات آمریکا در دوران معاصررا بسیار لیبرال توصیف کرده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز