جزئیات آتش سوزی بیمارستان بغداد

۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۱۱:۰۱:۴۴
کد خبر: ۱۱۷۰۰۹۶
جزئیات آتش سوزی بیمارستان بغداد
وزارت بهداشت عراق از نجات بیش از 200 بیمار از آتش سوزی بیمارستان ابن الخطیب بغداد خبر داد.

به گزارش برنا، بیانیه وزارت بهداشت عراق امده است که درست زمانی که وزرات بهداشت با تمام توان خود در صدد مقابله با بیماری همه گیری است که در کشور و دنیا شیوع یافته و با امکانات و با همکاری مردم ،نمایندگان و خیرین در صدد خروج از این بحران با کمترین تلفات است در چنین شرایط سختی ،آتش سوزی بزرگی در بیمارستان ابن الخطیب در الرصافه بغداد رخ می دهد.

وزارت بهداشت عراق افزود: گروههای دفاع مدنی هنوز برای شناسایی دلیل این آتش سوزی که به فوت بسیاری از بیماران بستری و همراهانشان منجر شده در محل حادثه هستند .

وزارت بهداشت تاکید کرد: نیروهای وزارت بهداشت و ریاست بهداشت الرصافه و بیمارستان ابن الخطیب و دیگر گروههای پشتیبانی ،جان بیش از 200 بیمار بستری را نجات دادند.

این بیانیه حاکی است وزارت بهداشت به زودی شمار دقیق قربانیان و زخمی ها را اعلام خواهد کرد و نخست وزیر، دست مدیر کل بهداست بغداد الرصافه ، رئیس بیمارستان ابن الخطیب و معاون اداری و فنی بیمارستان و مدیر بخش مهندسی و حفاظت را برای انجام تحقیقات و اعلام نتیجه فوری به مردم باز گذاشته است .

این بیانیه افزود:در چنین شرایط دشوار و حساس وزارت بهداشت ازرسانه ها و مردم خواست با اعضای وزارت بهداشت و گروههای دیگر برای برون رفت از تبعات این سانحه دلخراش و شناسایی دلایل وقوع آن تلاش کرده و از هر اقدامی که مانع تلاش ها برای دست یافتن به هدف می شود خودداری کنند.

گفتنی است تا کنون ۵۵ نفر براثر این حادثه جان باختند.

به گفته این بیانیه ،وزارت بهداشت بر ادامه انجام وظایف و ماموریت خود در همه زمینه هاکه ازابتدای شیوع ویروس با تلاش های خیرخواهانه و آگاهانه آغاز شده بود، تاکید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز