سرلشکر صفوی با خانواده سردار شهید حجازی دیدار کرد

۱۴۰۰/۰۲/۰۶ - ۱۸:۱۵:۲۷
کد خبر: ۱۱۷۰۹۳۹
سرلشکر صفوی با خانواده سردار شهید حجازی دیدار کرد
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در دیدار با خانواده سرلشکر شهید سید محمد حجازی از مجاهدت ها و نقش آفرینی‌های آن سردار عالیقدر در یاری رسانی به جبهه مقاومت اسلامی تجلیل و تاکید کرد: نقش سردار حجازی در مبارزه با تفکر تکفیری و تروریسم داعشی ماندگار و الهام بخش خواهد بود.

به گزارش برنا، به نقل از سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی با خانواده سردار سرلشکر پاسدار شهید سید محمد حسین زاده حجازی جانشین پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار و با تجلیل  و قدردانی از مجاهدت‌های خالصانه و بی‌وقفه وی طی دوران خدمت ۴۳ ساله به انقلاب، نظام و ملت ایران، پیامی به همسر و فرزندان آنان شهید عالیقدر ارائه کرد.

 سرلشکر صفوی همچنین در پیامی به خانواده سردار پر افتخار جبهه مقاومت شهید سرلشکر پاسدار دکتر سیدمحمد حسین زاده حجازی آمده است: درود بی کران حضرت حق بر مجاهد مردان عرصه جهاد و شهادت، خبر شهادت دوست و همرزم عزیزم سردار سپاه اسلام، سرلشکر پاسدار دکتر سید محمد حسین زاده حجازی از طلایه داران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و ایران عزیز باعث بُهت اینجانب و سایر دوستان و همرزمان ایشان شد.

وی اضافه کرد: نقش آفرینی این سردار سرافزار سپاه اسلام که به تاسی از حضرت ابوالفضل (ع) مفتخر به جانبازی در راه دفاع از کیان و میهن عزیزمان ایران گردید، در پیش از انقلاب و پس از آن درغائله کردستان و همچنین مجاهدت در صحنه‌های هشت ساله دفاع مقدس در قامت فرماندهی استوار، خستگی ناپذیر و شجاع در اذهان همرزمان و دوست داران انقلاب اسلامی  ماندگار و الهام بخش خواهد بود.

رییس پژوهشگاه دفاع مقدس خاطرنشان کرد: خدمات ارزشمند این سردار پرتلاش و خوش فکر در جذب، آموزش و سازماندهی و اعزام رزمندگان اسلام به جبهه های نبرد حق علیه باطل و همچنین در مسئولیت‌های خطیری مانند فرماندهی موفق ده ساله نیروی مقاومت بسیج، جانشین فرمانده کل سپاه و معاونت آماد، پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستادکل، فرماندهی سپاه لبنان و جانشین فرماندهی نیروی قدس حکایت از تلاش های  و انکارناپذیر  ایشان در عرصه های مختلف دارد.

سرلشکر صفوی ادامه داد: یاری رسانی به جبهه مقاومت اسلامی و مدافعین حرم از یک سو و از سوی دیگر حضور این سردار عالیقدر در مبارزه با تفکر تکفیری و تروریسم داعشی برگ ذرین دیگری از عمر پربرکت سردار حجازی است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا اخلاص، نبوغ فکری در فرماندهی، تفکر قرآنی و اسلامی و حرکت در مسیر انقلاب و ولایت فقیه، خستگی ناپذیری و تلاش بی‌وقفه در تحقق اهداف انقلاب اسلامی و مجاهدت در طول عمر با برکت و همچنین بینش عمیق سیاسی نسبت به  مسایل جهان اسلام و جبهه مقاومت، از ویژگی های شاخص و خاص آن سردار ارزشمند عنوان کرد.  

نظر شما