اسپوتنیک:

گفت‌وگو آمریکا و روسیه در مورد تحریم‌ها+جزییات

۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۰۰:۲۷:۴۲
کد خبر: ۱۱۷۱۵۹۳
گفت‌وگو آمریکا و روسیه در مورد تحریم‌ها+جزییات
خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از یک مقام ارشد دولت بایدن گزارش داد که مقامات آمریکایی و روسی قصد دارند برای شفاف ساختن مواضع خود در مورد تحریم‌ها تبادل نظر کنند.

به گزارش برنا؛ از اسپوتنیک، مقام ارشد دولت بایدن با اشاره به اینکه واشنگتن تمایلی به تشدید تنش‌ها با مسکو ندارد گفت: ما در روزهای آینده با همتایان روسی گفت‌وگوی بسیار مستقیمی خواهیم داشت و قبلا نیز این کار را انجام داده‌ایم.

در حالی که مقامات ایالات متحده و روسیه برای دیدار با یکدیگر در مورد تحریم‌ها آماده می شوند، گفت‌وگوهای دو جانبه بیشتر ممکن است مطرح باشد، زیرا "سرگئی ریابکوف" معاون وزیر خارجه روسیه روز سه شنبه گفت که ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه در تلاش است مذاکرات آمریکا و روسیه را در مورد تسلیحات استراتژیک و ثبات جهانی آغاز کند.

وی با اشاره به اینکه قبلاً این دعوت از دولت بایدن صورت گرفته، اظهار داشت: این مذاکرات می تواند با هدف ایجاد یک محیط برای همزیستی بدون درگیری باشد.

در اوایل این ماه، بایدن دستورالعملی را برای تحریم چند تن از اشخاص و برخی نهادهای روسی به دلیل ادعای دخالت در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا امضا کرد.

مسکو این تحریم‌ها را محکوم کرد و در پاسخ ورود هشت شهروند آمریکایی به روسیه را منع کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز