آمار جان باختگان روزانه کرونا در پاکستان رکورد زد

۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۰۸:۰۷:۰۷
کد خبر: ۱۱۷۱۶۳۳
آمار جان باختگان روزانه کرونا در پاکستان رکورد زد
آمار روزانه مبتلایان به ویروس کووید-۱۹ در پاکستان همچنان بالای ۵ هزار نفر ثبت می‌شود، این درحالی است که مرگ و میر روزانه ناشی از کرونا در این‌ کشور هم با ۲۰۱ قربانی رکورد زد.

به گزارش برنا، طی ۲۴ ساعت گذشته دست کم ۲۰۱ بیمار کرونایی در شهرهای مختلف این کشور جان‌خود را از دست دادند. این بالاترین آمار تلفات کرونا در پاکستان از زمان آغاز این بحران همه‌گیر ثبت شده است.

ستاد ملی مدیریت عملیات مبارزه با کرونا در پاکستان روز چهارشنبه اعلام کرد: طی یک روز گذشته ابتلای بیش از ۵ هزار نفر به ویروس کرونا ثبت شد.

تلفات روزانه کرونا در پاکستان درحالی رکورد زد که دولت این کشور موج فعلی (سوم) شیوع بیماری کووید-۱۹ را بسیار خطرناک دانسته و نسبت به تشدید وضعیت عمیقا نگران است.

مقامات پاکستانی گفتند: نرخ ابتلا به بیماری کرونا در سراسر پاکستان همچنان بالا است با این حال اگر دولت این کشور سال گذشته دست به اقدامات فوری پیشگیرانه و مقررات جدی برای غلبه بر کرونا نمی‌زند امروز پاکستان نیز به وضعیتی مانند هند دچار می‌شد.

ستاد ملی مدیریت کرونا در پاکستان محدودیت‌ها و مقررات بهداشتی را در این کشور افزایش داده و دولت اسلام‌آباد نیز درحال بررسی طرح تعطیلی کامل ۲۰ شهر است که دارای بیشترین آمار ابتلا به کرونا است.

وزیر اطلاع رسانی پاکستان گفت: احتمال اعمال تعطیلی در برخی شهرها وجود دارد و به همین منظور نخست وزیر پاکستان دستور گسترش توزیع کالاهای اساسی مردم از جمله‌ مواد غذایی را صادر کرده است.

رسانه‌های پاکستانی امروز به نقل از منابع آگاه گفتند: اگر میزان ابتلا به کرونا از ۱۴ درصد افزایش یابد دولت هیچ چاره‌ای جز تعطیلی کامل شهرها ندارد.

پاکستانی‌ها هفتم اسفند ۹۹ یکسالگی شیوع بیماری کووید-۱۹ در این کشور را سپری کردند. از آن زمان تا امروز ۸۱۰ هزار و ۲۳۱ نفر به این ویروس مبتلا شده و ۱۷ هزار و ۵۳۰ نفر از بیماران کرونایی نیز جان باخته‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز