یک فعال سیاسی اصلاح طلب:

پوشش رسانه‌ای به هتاکان کمک می کند/ اگر دیدگاه مقابل حتی در بیابان جمع شوند سریعا مطلع شده و آنها را جمع می‌کنند

۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۱:۳۲:۴۶
کد خبر: ۱۱۷۲۶۷۸
پوشش رسانه‌ای به هتاکان کمک می کند/ اگر دیدگاه مقابل حتی در بیابان جمع شوند سریعا مطلع شده و آنها را جمع می‌کنند
یک چهره سیاسی اصلاح طلب با اشاره به برگزاری تجمع علیه وزیر امور خارجه تصریح کرد: اگر دیدگاه مقابل حتی در بیابان جمع شوند سریعا مطلع می شوند و ماجرا را جمع می کنند.

«محمود میرلوحی»، چهره سیاسی اصلاح طلب، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در رابطه تجمع اخیر در مقابل وزارت خارجه و اهانت به وزیر امور خارجه گفت: متاسفانه ما دوگانه ای داریم و بحث های خاصی که امنیت، آرامش و مسائل جامعه باید با هم هماهنگ باشند، هماهنگ نیستند این ها دو دهه است که این مسیر را دنبال می کنند به نظر من این موضوع باید حل شود.

او افزود: این خودسرها به معنی افراد عادی نیستند و اغلب به یک مرکزی وصل هستند که همه می دانیم و غریبه هم نیستند. اقدامات آنها را در نماز جمعه تهران در زمان آقای خاتمی که به وزرا فحاشی کردند تا قم و آقای لاریجانی و بهم زدن سخنرانی ها دیدیم.

میرلوحی تاکید کرد: البته این رفتارها کمتر شده و کسانی که جوانان احساساتی را هدایت می کردند متوجه این موضوع شدند. شاید داستان قم درسی شد و دیدیم که اکثر جوانان زیر ۲۵ سال بودند که آن رفتارها را در حرم حضرت معصومه انجام دادند. الان به نظر می آید کمتر شده اند و آن شکلی که می رفتند و در استان ها محافل دانشجویی را بهم می زدند و مجالس و نشست های رقبای خود را بهم می زدند این وضعیت دیگر کم رنگ شده البته با آمدن فضای مجازی آن نشان و آدرس عوض شده و نمی توانند فضای مجازی را بهم بزنند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: اما هنوز هم عده ای هستند که بدون مجوز و هماهنگی کارهایی می کنند شاید یک دلیل این باشد که رسانه های رسمی و فضای مجازی از آنها حمایت می کنند اگر بعد از نماز جمعه چند پلاکارد به دست می گرفتند تلویزیون آنها را نشان می داد و تحت عنوان حرکت های مردمی و دانشجویی یاد می شد. لذا با وجود کمتر شدن باز هم هستند و مورد حمایت هستند ولی اگر رقبای این طیف بخواهند دور هم جمع شوند به سرعت محدود می شوند.

او تاکید کرد: متاسفانه بخشی از اتاق فکر مخالفان ظریف در داخل حاکمیت است و به مردم مربوط نیست. در قم بر علیه رییس جمهور توهین می کنند چند روحانی پلاکارد به دست می گیرند و به راه می افتند اگر پشت این داستان ها را بررسی کنید بخش های خاصی هستند. در شرق تهران و جنوب شرق مسجدی است که معمولا این پلاکاردها و توهین هایی که به دولت و به رییس جمهور و وزرا می شود آنجا تنظیم می شود و گاهی این ها را با یک اتوبوس جابجا می کنند.

میرلوحی در پایان گفت: اگر این افراد پشتوانه نداشتند سال ها این کار را نمی کردند اگر پشتوانه نداشتند در مقابل یک وزارتخانه توهین نمی کردند. درحالیکه اگر دیدگاه مقابل حتی در بیابان جمع شوند سریعا مطلع می شوند و ماجرا را جمع می کنند. 9

نظر شما