احتمال دسترسی دوباره ترامپ به شبکه های اجتماعی

۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۹:۲۰:۱۸
کد خبر: ۱۱۷۵۰۲۱
احتمال دسترسی دوباره ترامپ به شبکه های اجتماعی
هیات نظارت فیسبوک روز چهارشنبه با تائید تعلیق عضویت دونالد ترامپ رییس جمهوری پیشین آمریکا در این شبکه اجتماعی، به فیسبوک ۶ ماه برای تعیین واکنش شایسته به چنین پرونده هایی مهلت داد.

به گزارش برنا،به نقل از خبرگزاری رویترز؛ تصمیم شرکت فیسبوک در این باره، تعیین کننده چگونگی برخورد آینده شبکه های اجتماعی با سران قانون شکن کشورهای جهان خواهد بود.

 

این هیات با ملزم کردن فیسبوک به بررسی تعلیق ترامپ، آن را نامتناسب، نامشخص و بدون معیارهای آشکار خواند و خواستار واکنش هماهنگ با مقررات اعمال شده بر دیگر کاربران این شبکه اجتماعی شد.

 

به گفته مایکل مک کانل رییس هیات نظارت؛ فیسبوک با اعمال تعلیق نامعین، تصمیم گیری در این باره را به این نهاد بالادستی واگذار کرده، اما مجازات های نامشخصی از این گونه نمی توانند آزمون های بین المللی و آمریکا در باره آشکار بودن، پایداری و شفافیت را با موفقیت پشت سربگذارند.

 

فیسبوک در پی ناآرامی های ۶ ژانویه (۱۷ دی ماه ۹۹) واشنگتن دی سی و حمله هواداران ترامپ به ساختمان کنگره آمریکا، به علت نگرانی از اوج گیری خشونت، دسترسی او را به حساب های فیسبوک و اینستاگرامش به مدت نامعینی مسدود کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز