سفیر ایران در چین:

ندای حمایت از مردم مظلوم فلسطین در سراسر جهان به گوش می رسد

۱۴۰۰/۰۲/۱۸ - ۰۸:۴۷:۲۴
کد خبر: ۱۱۷۵۷۲۷
ندای حمایت از مردم مظلوم فلسطین در سراسر جهان به گوش می رسد
سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین مساله فلسطین و قدس را از ارزش های بنیادین انقلاب اسلامی دانست وگفت: موضوع آزادی فلسطین ‌وسرزمین های اشغالی به عنوان یک آرمان در نظام مقدس جمهوری اسلامی نهادینه شده است.

به گزارش برنا از سفارت جمهوری اسلامی ایران در چین، «محمد کشاورززاده» در مراسم روز جهانی قدس که شب گذشته با حضور ایرانیان مقیم چین در سفارت ایران برگزار شد، بیت المقدس را قبله اول مسلمین معرفی کرد و گفت: قدس شریف در اعتقادات مذهبی مردم جایگاه بسیار رفیعی دارد.  

وی با اشاره به اهداف قدرت های بزرگ استکباری ‌و رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی، بخشی از جنایات این رژیم جعلی را تشریح کرد و گفت: دفاع از مردم مظلوم فلسطین و آرمان آزادی قدس همیشه در دل مسلمانان زنده است.

کشاورز زاده با بیان اینکه رژیم جعلی صهیونیستی با توسل به زور ‌وظلم مردم یک سرزمین را از خانه های خود بیرون کرد گفت: این رژیم جعلی افرادی را از کشورهای مختلف از جمله اروپای شرقی، روسیه وبرخی کشورهای دیگر جایگزین آنها نموده است اما آنچه مهم است هویت افراد است که به سادگی از بین نمی رود.

سفیر ایران در چین به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بنام روز قدس از سوی حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد وگفت: هر سال که می گذارد این ایده و ‌ابتکار بیشتر توسعه یافته وامروز در سراسر جهان ندای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به گوش می رسد.

 در این مراسم عباسعلی وفایی رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی در چین هم به گوشه هایی از جنایات رژیم صهیونیستی اشاره کرد وگفت: سازمانهای بین المللی ومجامع حقوقی تاکنون هیچ حمایتی از مردم ستم دیده فلسطین نکرده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز