اسماعیل هنیه و محمود عباس با امیر قطر تلفنی گفت و گو کردند

۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۰۹:۰۳:۲۹
کد خبر: ۱۱۷۶۳۳۳
اسماعیل هنیه و محمود عباس با امیر قطر تلفنی گفت و گو کردند
رئیس دفتر سیاسی «جنبش مقاومت اسلامی فلسطین» (حماس) و رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیروز (شنبه) تلفنی با امیر قطر در رابطه با تحولات جاری در قدس اشغالی، گفت‌وگو کردند.

به گزارش برنا، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی «جنبش حماس» در این مکالمه تلفنی، امیر قطر را در جریان آخرین تحولات فلسطین به ویژه حملات اشغالگران صهیونیست به فلسطینیان در قدس اشغالی و مسجد مبارک الاقصی قرار داد.

امیر قطر نیز بار دیگر بر حمایت کشورش از ملت فلسطین تا رسیدن به حقوق مشروعش و تشکیل کشور مستقل فلسطینی به پایختی قدس شرقی تاکید کرد.

به گزارش امروز مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین نیز تلفنی در رابطه با تحولات و درگیری‌های قدس با امیر قطر گفت وگو کرد.

طرفین در این مکالمه تلفنی در مورد آخرین تحولات فلسطین به ویژه درگیری‌های جاری در قدس اشغالی و مسجد الاقصی و حملات وحشیانه نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست به روزه‌داران و نمازگزاران فلسطینی گفت وگو کردند.

محمود عباس در این تماس گفت که تحقق وحدت ملی و برچیدن دودستگی و اختلافات داخلی و تشکیل دولتی مورد قبول جامعه بین‌الملل برای کمک به فلسطینیان در چنین شرایط سخت و دشواری امری ضروری است.

امیر قطر نیز بر حمایت کشورش از مبارزات ملت فلسطین برای رسیدن به حقوق خود و تثبیت موجودیتش در شهر قدس و حمایت از مقدساتش تاکید کرد و گفت که قطر آماده انجام هر اقدامی برای توقف ظلم و جنایات علیه ملت فلسطین است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز