افزایش ۱۰۷ درصدی تهدیدها علیه کنگره آمریکا

۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۰۹:۳۱:۳۳
کد خبر: ۱۱۷۶۳۷۶
افزایش ۱۰۷ درصدی تهدیدها علیه کنگره آمریکا
پلیس کنگره آمریکا گفت: تهدیدها علیه اعضای کنگره درسال جاری میلادی در مقایسه با سال قبل (۲۰۲۰) دو برابر شده است و افزایشی ۱۰۷ درصدی داشته است.

به گزارش برنا، تارنمای هیل نوشت: پلیس کنگره  بیانیه ای مطبوعاتی در واکنش به گزارش دفتر بازرس کل این اداره منتشر کرده و در آن نوشت: فقط در سال جاری تهدیدها علیه اعضای کنگره افزایشی ۱۰۷ درصدی در مقایسه با سال ۲۰۲۰ داشته است.

پلیس کنگره روز جمعه ضمن بیان این مطلب افزود که مجبور به کمک گرفتن از پلیس فدرال آمریکا ( اف بی آی) شده است.

در این بیانیه آمده است: با توجه به فضای منحصربفرد تهدید آمیز کنونی پلیس مطمئن است که تعداد موارد تهدید همچنان ادامه خواهد داشت.

پلیس کنگره از اشاره دقیق به تهداد تهدیدها علیه اعضای این نهاد در سال جاری و ماهیت یا جدیت موارد گزارش شده خودداری کرد.

پلیس کنگره همچنین اعلام کرد که درواکنش به افزایش تهدیدها، از توصیه های پیشنهادی دفتر بازرسی کل خود به عنوان ناظر از جمله گزارش اخیر آن که به ارائه ۱۰ توصیه پرداخته است، حمایت می کند.

پلیس کنگره گفت افزایش نیروی انسانی برای ارزیابی تهدیدها و ایجاد یک نهاد مستقل ضد نظارتی از جمله توصیه هایی است که پلیس با آن موافق است.

پلیس کنگره همچنین اعلام کرده که موافق این امر است که می تواند در ارزیابی تهدیدها بیشتر از گذشته به پلیس فدرال تکیه کند و تایید کرد که کمک بیشتری از برای انجام تحقیقات و کمک در زمینه پیگردهای قانونی درخواست کرده است.

گزارش بازرس کل پلیس کنگره برای سومین بار بعد از حمله مرگبار به کنگره آمریکا در ۶ ژانویه ارائه شده است.

به تازگی گزارش گروه رسانه ای کاکس با استناد بر داده ها پلیس کنگره گزارش داد که بین اول ژانویه تا ۱۱ مارس ۲۰۲۱ (۱۲ دی تا ۲۱ اسفند ۹۹) ۴ هزار و ۱۳۵ مورد تهدید علیه اعضای کنگره گزارش شده است.

گزارش کاکس حکایت از آن دارد که در مقایسه تهدیدها علیه قانونگذاران کنگره در سال ۲۰۱۷ میلادی ۳ هزار و ۹۳۹ مورد، در سال ۲۰۱۸ میلادی ۵ هزار و ۲۰۶ مورد، در سال ۲۰۱۹ میلادی ۶ هزار و ۹۵۵ و در سال ۲۰۲۰  میلادی ۸هزار و ۶۱۳ مورد بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز