اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

۱۴۰۰/۰۲/۲۰ - ۱۹:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۷۷۰۵۳
اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پر بازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

 به گزارش برنا، اخبار مهم گروه سیاسی خبرگزاری برنا به این شرح است:

سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان:

بیش از هر زمان دیگری احتمال آمدن رییسی وجود دارد/ ضرغامی به سازوکار شورای وحدت تمکین نکرد/ سند بالا دستی ما برای معرفی کاندیدای خانم، قانون اساسی و تفسیر شورای نگهبان است

سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان تصریح کرد: امروز و در این لحظه حضور رئیسی در انتخابات بیش از همیشه محتمل است.

///

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی:

رستم قاسمی، نیکزاد و محمد عباسی به نفع رئیسی کنار خواهند رفت/ فریدون عباسی و قاضی زاده هاشمی نمی توانند در انتخابات شرکت کنند/ با تفسیر شورای نگهبان تعداد کاندیداها کم می شود

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی گفت: بر اساس شواهد و قرائن اطمینان داریم که آقای رئیسی کاندیدا خواهد شد، هرچند که هنوز رسما اعلام نکرده است.

///

نماینده پیشین مجلس و یک فعال سیاسی اصولگرا:

رئیسی روز جمعه اعلام کاندیداتوری می کند/ نیکزاد و جلیلی به رئیسی کمک خواهند کرد/ اگر کسی غیر از رئیسی نامزد انتخابات شود، جبهه پایداری نامزد مستقل خواهد داشت

نماینده پیشین مجلس و یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: آقای رئیسی عزم خود را برای ورود به عرصه انتخابات جزم کرده است و احتمالا به جهت سیادتشان در روز عید فطر اعلام کاندیداتوری می کنند.

///

گروه طالبان برای عید فطر ۳ روز آتش‌بس اعلام کرد

گروه طالبان اعلام کرد، در عیدسعید فطر در سراسر افغانستان سه روز آتش بس برقرار می‌شود اما افراد این گروه نمی‌توانند وارد مناطق تحت کنترل دولت شوند.

///

سخنگوی وزارت امور خارجه:

یادداشت اعتراضی ایران به سفارت عراق تسلیم شد/ اظهارات ذوالنوری زاویه جدی با اتفاقات در وین دارد/ فضا مهیا شود ظریف به امارات می‌رود

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به حمله شب گذشته به سرکنسولگری ایران در کربلا گفت: متاسفانه عده ای تعرض به سرکنسولگری ما در کربلا داشتند همان لحظه با سفارت ارتباط گرفتیم و پلیس هم با معترضین برخورد کرد. ایران تعرض به اماکن دیپلماتیک در عراق را محکوم می کند. وزارت خارجه یادداشت اعتراضی را به سفارت عراق در تهران تسلیم کرد. ما می خواهیم عراق به وظایف خود در چهارچوب حفاظت از اماکن دیپلماتیک ایران عمل کند.

///

واکنش سپاه به جنایت تروریستی در کابل

سپاه پاسداران در بیانیه‌ای با محکومیت شدید جنایت تروریستی دبیرستان‌ دخترانه سیدالشهدای کابل این جنایت بزرگ را توطئه آمریکایی‌ها برای احیای تروریسم تکفیری و بازگشت جنگ و ناامنی به افغانستان دانست.

///

دفتر رهبری مبلغ فطریه سال ۱۴۰۰ را اعلام کرد

مسئول بخش استفتائات دفتر مقام معظم رهبری گفت: زکات فطره برای امسال گندم هر نفر ۲۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

///

در نشست خبری انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه؛

محمود صادقی با دولت پاسخگو وارد انتخابات شد

محمود صادقی، نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در نشست خبری انجمن اسلامی مدرسین دانشگاهبا شعار "دولت پاسخگو" برای حضور در انتخابات 1400 اعلام کاندیداتوری کرد.

///

فردا برگزار می شود؛

دیدار رهبر انقلاب با دانشجویان

دیدار رهبر انقلاب با دانشجویان فردا برگزار می‌شود.

///

کشتی ایرانی به گل نشست

کشتی حامل محموله برای ایران در روسیه به گل نشست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز