دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء:

تحرکات ائتلاف صهیو ـ آمریکایی را زیر نظر داریم

۱۴۰۰/۰۲/۲۰ - ۱۶:۳۳:۴۹
کد خبر: ۱۱۷۷۲۱۶
تحرکات ائتلاف صهیو ـ آمریکایی را زیر نظر داریم
دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء با اشاره به تلاش واشنگتن برای سرپوش نهادن بر جنایات رژیم اشغالگر قدس، تأکید کرد که مقاومت بر تحرکات ائتلاف صهیو ـ آمریکایی إشراف کامل دارد.

به گزارش برنا، به نقل از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء در ایران، حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ اکرم الکعبی روز دوشنبه در پیامی با اشاره به محدود نبودن دسیسه‌های شیطانی ائتلاف صهیو ـ آمریکایی به بازی با سرنوشت ملت‌ها و کشتار بی‌گناهان تصریح کرد: آنها دنیا را به فساد کشیده و عاملان پشت‌پرده ظلم و استبداد، اشغال کشورها، پایمال کردن حقوق مردم و سایر جنایات جهانی هستند.

دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء ضمن یادآوری فتنه‌گری‌های واشنگتن از طریق پشتیبانی گروه‌های تروریستی در عراق، سوریه، یمن، فلسطین، افغانستان و سایر کشورهای اسلامی، افزود: آمریکا از حمایت رژیم اشغالگر صهیونیستی دست برنمی‌دارد و به سرپوش گذاشتن بر جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت بی‌دفاع فلسطین خاتمه نمی‌دهد.

الکعبی عنوان کرد: در عین حال با تأکید بر اینکه مقاومت اسلامی، تحرکات دشمن را زیر نظر دارد، تصریح کرد: ما تا زمانی که شب و روزی هست و همچنان رمقی در جانمان باشد، برای تحقق امنیت، حاکمیت، استقلال و آزادی [کشورهایمان] با دسیسه‌های آنان مقابله خواهیم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز