سعید محمد:

دور زدن تحریم‌ها را بلد هستم/ برخی از اعضای کابینه‌ام را قبل از انتخابات اعلام می‌کنم

۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۱:۱۶:۴۳
کد خبر: ۱۱۷۷۵۶۶
دور زدن تحریم‌ها را بلد هستم/ برخی از اعضای کابینه‌ام را قبل از انتخابات اعلام می‌کنم
یک کاندیدا انتخابات 1400 اظهار کرد: تا این لحظه آقای رییسی اعلام موضع نکرده اند و عرصه و‌ کارزار انتخابات شفاف نیست بعد از ثبت نام و تایید صلاحیت در این باره اعلام نظر می‌کنم.

به گزارش خبرنگار برنا، سعید محمد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از کارهایی که مد نظرم  بود ، برای آن برنامه داشتم و آن را خیر می دانم ثبت نام در انتخابات بود، این عزم‌جزم‌من را برای حضور در انتخابات نشان می‌دهد.

او افزود: برداشت من از شرایط فعلی این است که با توجه به مشکلاتی که مردم با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و مشکلات عدیده از سو مدیریت و عملکرد کارکنان نظام‌ و‌ دولت و گلایه مندی مردم از معیشت و بی عدالتی ها، لازم به تحولی بزرگ در جامعه امروز هستیم.

محمد خاطرنشان کرد: برنامه ام تحول در حوزه برقراری عدالت در همه عرصه ها و رفع تبعیض است بدیهی است که مردم از کارگزاران نظام گله دارند و از انقلاب گله مند نیستند، درواقع مردم از بی عملی ناراحت هستند و سفره آنها روز به روز کوچک تر شده است

او تاکید کرد: به دنبال تحول همه جانبه هستیم و با مشارکت جوانان سعی می کنیم این تحول را رقم بزنیم و در همه عرصه های نظام، نیاز به اصلاحات مبتنی بر اصول هستیم.

محمد در رابطه با تیم خود برای دولت سیزدهم گفت: با دارا بودن کارنامه خوب و برنامه مدون و مشخص در همه عرصه ها ثبت نام کردم و با دارا بودن تیم قوی و مجرب که برخی از آنها را قبل از انتخابات رسماً اعلام می کنم، پا به این عرصه گذاشتم. 

او افزود: برنامه ام برای دهک های پایین جامعه برنامه ای است که بتوانیم رضایت را برای مردم به ارمغان بیاوریم، در مجموع در یارانه‌ها و مسکن و خودرو و بورس برنامه های خوبی داریم.

محمد خاطرنشان کرد: هدف ما این است که کشور با تفکر انقلاب و جهادی اداره شود و با مشارکت جوانان در این عرصه حرکت می کنیم. بنده به صورت مستقل در انتخابات شرکت می کنم و از ناحیه هیچ جناحی مورد حمایت قرار نگرفتم نمی‌خواهم هم قرار بگیرم.

او اضافه کرد: بیشترین آسیب را به کشور دو قطبی اصلاح طلب و اصولگرا زده است و از این رو به هیچ جناحی قولی نداده ام.
 
این کاندیدا انتخابات 1400 درخصوص‌ اینکه آیا به نفع رییسی از انتخابات کناره گیری می کند یا خیر، گفت: تا این لحظه آقای رییسی اعلام موضع نکرده اند و عرصه و‌ کارزار انتخابات شفاف نیست بعد از ثبت نام و تایید صلاحیت اعلام نظر می‌کنم. رییسی جزو سرمایه های انقلاب است و عملکرد مطلوب ایشان هم همواره مشخص و زبانزد است.

او یادآور شد: روند ثبت نام من انجام شده و به عنوان کاندیدا هر مدرکی را که خواستند ارایه کردم.

 سعید محمد در خصوص اینکه آیا اذن رهبری را برای حضور اخذ کرده است، گفت: شأن رهبری بالاتر از این است که به افرادی اذن دهند، شاید برخی مشورت بگیرند اما ایشان نفیا و اثبات اظهارنظری نمی‌کنند، در مورد حقیر هم نیاز به این موضوع نیست.
 
او در رابطه با ریاست ستاد انتخاباتی خود اعلام کرد: مهندس مهدی دوستی ریاست ستاد من را به عهده دارد، ایشان نماد کارآمدی و جوان‌گرایی است.

محمد در رابطه با دیدگاه خود در مورد مذاکره با آمریکا اضافه کرد: توصیه من این است که طرف مقابل به میز مذاکره برگردد در آن صورت ما با همه کشورها تعامل خواهیم کرد. اما این را نیز باید بگویم که بنده دور زدن و خنثی کردن تحریم ها را بلد هستم و کاری خواهم کرد که تحریم‌ها برداشته شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز