وزیر نفت دولت دهم:

مردم سکان کشتی اقتصاد کشور را به دست کسانی نسپرند که حتی یک قایق را هدایت نکردند

۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۲:۱۳:۰۹
کد خبر: ۱۱۷۸۱۵۱
مردم سکان کشتی اقتصاد کشور را به دست کسانی نسپرند که حتی یک قایق را هدایت نکردند
وزیر نفت دولت دهم گفت: مردم در این دوره با تجربه ای که دارند سکان کشتی اقتصاد کشور را به دست کسانی نسپرند که حتی یک قایق را هدایت نکردند.

به گزارش خبرنگار برنا، «رستم قاسمی»، وزیر نفت دولت دهم، در جمع خبرنگاران گفت: امروز حال اقتصاد خوب نیست بخش زیادی از مردم زیر خط فقر هستند. مردم در این دوره با تجربه ای که دارند سکان کشتی اقتصاد کشور را به دست کسانی نسپرند که حتی یک قایق را هدایت نکردند.

رستم قاسمی خود را سرباز کوچک وطن و نوکر مردم معرفی کرد و به تجربه طولانی خود در حوزه آبادانی کشور و بخش های صنعت معدن مسکن انرژی کشاورزی اشاره کرد و گفت: اساس آبادانی می‌تواند اقتصاد کشور باشد. بیشتر توسعه در صنعت نفت کشور درست در زمانی اتفاق افتاد که تحریم‌های آمریکا، سازمان ملل و اتحادیه اروپا علیه کشور ایران واقع شد.

رستم قاسمی خاطرنشان کرد: معتقدم دولتی مقتدر انقلابی با ترکیبی از جوانان و بانوان با حضور افراد با صلاحیت با تجربه به دور از سیاست زدگی نیاز داریم. این روزها مردم نگران هستند و سفره مردم کوچکتر شده است. راجع به حکمرانی در حوزه سیاسی باید بگویم این جانب در زمان مسئولیت به کشورهای مختلف سفر کرده بودم و با مقامات آن کشورها مذاکرات اقتصادی داشتم. گام اول من تحکیم روابط به ویژه با کشورهای همسایه است در گام دوم روابط با همه کشورهای دنیا به ویژه کشورهای همسو جز رژیم صهیونیستی را مدنظر دارم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز