دادستان کل کشور:

مشکل خاصی در روند ثبت نام ندیدم

۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۵:۲۳:۵۵
کد خبر: ۱۱۷۸۳۰۳
مشکل خاصی در روند ثبت نام ندیدم
دادستان کل کشور در پاسخ به این سوال که روند ثبت نام را چگونه ارزیابی می کنید، اظهار کرد: مشکل خاصی نبود و موردی ندیدم.

به گزارش برنا، حجت الاسلام منتظری، دادستان کل کشور، در پاسخ به این سوال که آیا تخلفی تا این لحظه گزارش شده است، گفت: بنده به اعتبار اینکه عضو هیأت نظارت بر انتخابات و تبلیغات هستیم لازم دیدم که سری بزنم و از عزیزانی که مشغول به انجام امر انتخابات هستند احوال پرسی کنم. اگر هم مشکلی باشد، پیگیر باشم و پیگیری کنم. روند ثبت نام در این دو روز خوب بوده است و امیدواریم تا پایان ثبت نام افرادی که شایستگی و لیاقت تصدی این مسئولیت سنگین را دارند بیایند و مردم با حضور حماسی خودشان و مشارکت حداکثری بتوانند، یک منتخب لایق را برای تصدی این سمت سنگین و مسئولیت خطیر داشته باشند. امیدواریم امر انتخابات در شرایط فعلی کشور که با مسأله کرونا مواجه و یکسری محدودیت هایی را شاهد هستیم با رعایت همه جوانب دستورالعمل ها و پروتکل ها برگزار و مردم حضور حداکثری، داشته باشند.

او در پاسخ به این سوال که روند ثبت نام را چگونه ارزیابی می کنید، اظهار کرد: مشکل خاصی نبود و موردی ندیدم. عزیزان همه مشغول انجام وظیفه هستند و امیدواریم که در باقیمانده این روزها هم بتوانند در خدمت عزیزانی باشند که خودشان را صالح می‌دانند.

دادستان کل کشور درباره اختلاف بین شورای نگهبان و دولت درباره شرایط ثبت نام از داوطلبان کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری گفت: به نظر من این مسأله از لحاظ ماهیتی در حوزه صلاحیت شورای نگهبان است اما در شکل قضیه ممکن است سلایق مختلفی مطرح باشد و در نهایت شورای نگهبان است که باید تشخیص دهد و فرد مناسب را به مردم معرفی کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز