وزیر اطلاعات عید سعید فطر را تبریک گفت

۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۹:۲۲:۵۱
کد خبر: ۱۱۷۸۳۶۸
وزیر اطلاعات عید سعید فطر را تبریک گفت
وزیر اطلاعات عید سعید فطر را تبریک گفت و تاکید کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) در سنگر عظیم مبارزه و جهاد همواره خالق سمیع و بصیر را ناظر بر اعمال خویش دانسته و از این رهگذر آنی غفلت نخواهند ورزید.

به گزارش برنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، سید محمود علوی در پیامی تاکید کرد: حلول ماه شوال المکرم، طراوت و نشاط را در قلوب و چهره‌ی نورانی شما ملّت مسلمان ایران و مؤمنین شب زنده دار نمایان می سازد.  

این پیام می افزاید: خوشا به سعادتتان که در کنف توفیقات الهی، اندوخته‌های ذی‌قیمتی را در ماه ضیافت رحمانی رمضان کسب نموده‌اید.

در این پیام آمده است: با کمال افتخار، اطمینان می‌دهم که فرزندان شما در وزارت اطلاعات همچنان دسیسه‌های دشمنان زبون را نقش بر آب خواهند نمود و طعم تلخ شکست و خواری را بر بدخواهان پنهان گشته در تاریکی و سیاهی و عوامل خود فروخته‌شان خواهند چشاند تا همچنان کام شما مردم عزیز در پرتو آرامش و امنیت شیرین بماند.  

وزیر اطلاعات در این پیام تصریح کرد: سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) در سنگر عظیم مبارزه و جهاد همواره خالق سمیع و بصیر را ناظر بر اعمال خویش دانسته و از این رهگذر آنی غفلت نخواهند ورزید و با درایت خردمندانه و حفظ هوشیاری‌های لازم اسباب رضایتمندی آخرین حجت حق حضرت ولی عصر (عج) و مقام معظم رهبری را فراهم خواهند کرد.

علوی تاکید کرد: اینجانب فرارسیدن عید سعید فطر را صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم و با استعانت و توسل به درگاه باری‌تعالی، سلامتی، شادکامی و نصرت روزافزونتان را در سایه‌ استمرار امنیت پایدار مسئلت می‌نمایم و ریشه کنی ویروس ویرانگر کرونا را آرزومندم.

 

نظر شما
پرونده ویژه