کنایه جمال عرف به احمدی نژاد/ ۱۳۰ نفر ثبت نام کرده‌اند

۱۴۰۰/۰۲/۲۳ - ۰۹:۴۹:۵۰
کد خبر: ۱۱۷۸۴۵۴
کنایه جمال عرف به احمدی نژاد/ ۱۳۰ نفر ثبت نام کرده‌اند
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: روز گذشته شاهد بودیم یکی از داوطلبان پروتکل ها را رعایت نکرد، می خواهم مسئولیت اجتماعی همه داوطلبان را گوش زد کنم.

به گزارش برنا، جمال عرف، رئیس ستاد انتخابات کشور، در جمع خبرنگاران گفت: ضمن تبریک عید فطر همانطور که شاهد هستید روند ثبت نام  به درستی در حال انجام است تا دیروز 130 نفر ثبت نام کرده اند. همه داوطلبان ذیل ماده 59 مدارک خود را در اختیار ما قرار می دهند و ما هم در انتها مدارک را در اختیار شورا قرار می دهیم.

او ادامه داد: به نظر می آید روند مناسبی در حال انجام  است. در شرایط بیماری کرونا هستیم توقع می رود در ستاد ثبت نام پروتکل ها را رعایت کنیم. روز گذشته شاهد بودیم یکی از داوطلبان پروتکل ها را رعایت نکرد، می خواهم مسئولیت اجتماعی همه داوطلبان را گوش زد کنم. همه مسئولیت اجتماعی داریم که ایجاد تزاحم نکنیم. اگر مسیولینی می خواهند ثبت نام اعلام کنند حداکثر با دو همراه حضور پیدا کنند و از کسانی که اینگونه رعایت کردند تشکر می کنم اما اینکه داوطلبی اصرار می کند جمعیت قابل توجهی را با خود بیاورد و تجمع ایجاد کند چه با عنوان مسیول و یا رسانه باید این مسیولیت اجتماعی را گوشزد کنیم تا بعد از آن شاهد چنینی اتفاقاتی نباشیم.

عرف بیان کرد: اگر این افراد پروتکل ها را رعایت نکنند چه توقعی از سایرین می رود، چهل کاربر در ده ساعت فعالیت می کنند که اگر این ها بیمار شوند مشخص نیست چه اتفاقی می افتاد.

او در مورد تمدید مدت زمان ثبت نام انتخابات گفت: با هماهنگی که با شورای نگهبان انجام شده، فرجه زمانی پنج روز در ده ساعت خواهد بود و ضرورتی برای تمدید وجود ندارد اما اگر به جمع بندی رسیدیم ممکن است تغییر ایجاد شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز