داوطلب انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری:

نام دولت من «دولت تحول و عدالت» است/ افزایش سه تا پنج برابری یارانه نقدی برای دهک‌های پایین از جمله برنامه‌های من است

۱۴۰۰/۰۲/۲۳ - ۱۶:۴۶:۵۰
کد خبر: ۱۱۷۸۶۰۸
نام دولت من «دولت تحول و عدالت» است/ افزایش سه تا پنج برابری یارانه نقدی برای دهک‌های پایین از جمله برنامه‌های من است
داوطلب انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: نام دولت من دولت تحول و عدالت است، تحول در راستای مسایل اقتصادی و اجتماعی و امور دیگر به ویژه با محوریت تامین معیشت لازم در حد مطلوب برای زندگی برازنده ایرانی و برنامه ای که تدوین کردم اقتصاد محور است و تلفیقی نیست.

به گزارش برنا، محسن مهرعلیزاده، داوطلب انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، در جمع خبرنگاران گفت: فقر، تنگدستی و بیماری که در طول سال های گذشته ایجاد شده و فاصله طبقاتی آشکار و غیر قابل تحمل و غیر قابل باور، شرایطی را رقم زده که دولت امسال با اولویت های اقتصادی تشکیل شود. از سوی دیگر اختلاف نظرها و نیز کمکش های بی حاصل در عرصه داخلی موجب خدشه دار شدن وحدت ملی و ضرر رساندن به منافع ملی کشور و نیز از بین بردن آرامش فکری و آسایش مردم شده است.

او ادامه داد: اصلاح امور اقتصادی و رونق تولید و خلق ثروت، حاصل هم اندیشی همه سلایق و از بین رفتن کشمکش های بی حاصل در کشور است. اولویت کشور اقتصاد است، لیکن برای رفع مشکلات اقتصادی و برای ریشه کن شدن فقر و تنگدستی و جلوگیری از اوضاعی که هر روز شاهد آن بوده و هستیم، افزایش بی رویه قیمت ها و افزایش بین قدرت خرید و قیمت ها زمانی می تواند مداوا شود که رییس جمهور آینده، فردی عمل گرا باشد و با مسائل مدیریتی آشنا باشد.

او بیان کرد: در همین جمع پیمان الهی با مردم می بندم که به عنوان یک خدمتگزار صادق تا پای جان، بایستم و هرگز از پای نخواهم نشست. نام دولت من دولت تحول و عدالت است، تحول در راستای مسایل اقتصادی و اجتماعی و امور دیگر به ویژه با محوریت تامین معیشت لازم در حد مطلوب برای زندگی برازنده ایرانی و برنامه ای که تدوین کردم اقتصاد محور است و تلفیقی نیست.

او گفت: اولویت های من عدالت اجتماعی، تولید و اشتغال است. ویژگی دولت من شفافیت، تعامل و مذاکره با همه کسانی که در حوزه عملکرد بهینه به دولت کمک کنند با هر گرایش سیاسی و هر هویت اجتماعی و قومی است. تامین معیشت مطلوب و رفع موانع و رونق تولید افزایش سه تا پنج برابری یارانه نقدی برای دهک های پایین، مهار تورم، ایجاد ارزانی و جلوگیری از گرانی و ایجاد یک میلیون شغل برای جوانان، افزایش خدمات بهداشتی و درمانی و مبارزه با فساد، توسعه سریع راه ها و بنادر و فرودگاه ها و تبدیل ایران به چهارراه اصلی منطقه از دیگر برنامه های من است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز