یک کاندیدا انتخابات ۱۴۰۰:

برای خشونت و دعواهای سیاسی نیامدم/ با بستن دهان مخالفان مخالف هستم

۱۴۰۰/۰۲/۲۴ - ۱۰:۵۲:۴۲
کد خبر: ۱۱۷۸۷۱۹
برای خشونت و دعواهای سیاسی نیامدم/ با بستن دهان مخالفان مخالف هستم
یک کاندیدا انتخابات 1400 گفت: با بستن دهان مخالفان و خشونت مخالفم، با نظارت استصوابی و سلب حق هر ایرانی مخالفم، با نگاه داعشی به دین، با سلب حقوق شهروندان، با سیاست خارجی پر هزینه، با دخالت نظامی ها در انتخابات و سیاست مخالفم.

به گزارش خبرنگار برنا، مصطفی تاجزاده در حاشیه ثبت نام خود در ستاد انتخابات وزارت کشور در جمع خبرنگاران گفت: من گام، در عرصه انتخابات نهادم تا با صدای رسا اعلام کنم مانند شما مخالف راهی هستم که حاکمیت در حال پیمودن است.

او‌ افزود: با بستن دهان مخالفان و خشونت مخالفم، با نظارت استصوابی و سلب حق هر ایرانی مخالفم، با نگاه داعشی به دین، با سلب حقوق شهروندان، با سیاست خارجی پر هزینه، با دخالت نظامی ها در انتخابات و سیاست مخالفم. با فیلترینگ مخالفم. من رشد اقتصادی را در دسترس می دانم، بهبود شرایط فعلی را ممکن می دانم.

تاجزاده گفت: با نگاه و ادبیات دشمن محور مخالفم، مرگ خواهی برای ایران بس است. من برای گفت و گو و تعامل امدم، من سید مصطفی تاجزاده همسر زنی که به او افتخار می کنم و پدر دو‌ دختر امروز در مقابل شما ایستادم که بگویم خروج از وضعیت فعلی ممکن است و بازگشت حکومت به مردم امکان پذیر است. 

تاجزاده اظهار کرد: برای خشونت و دعواهای سیاسی نیامدم، مسیر گفت و گو و تعامل را ترک نمی کنم. اختلافات سیاسی نباید ایران را به هرج و مرج بکشاند، من راه حل را برای نجات ایران در روزهای گذشته اعلام کردم و‌ در روزهای اینده برنامه های دولتم را منتشر می کنم. متعهد میشوم همواره مدافع حقوق ملت باشم، شعارهای من رویا پردازانه نیست و من برای تک به تک آنها برنامه و تیم دارم.

نظر شما
پرونده ویژه