حمله پلیس فرانسه به تظاهرکنندگان علیه جنایات اسرائیل

۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۱۹:۵۸:۲۵
کد خبر: ۱۱۷۹۳۸۷
با آغاز راهپیمایی معترضان فرانسوی علیه جنایات رژیم صهیونیستی به غزه، پلیس پاریس روز شنبه با گاز اشک آور و پاشیدن آب با ماشین های آتش نشانی به تظاهر کنندگان حمله کرده است.

به گزارش برنا به نقل از رویترز، پلیس در پاریس با شلیک گاز اشک آور به سمت معترضان هجوم آورد، و  با استفاده از گلوله های اشک آور  به متفرق کردن معترضان که در گروه های چند صد نفره بودند، اقدام کرد.

این گزارش می افزاید، صدها نفر معترض  همچنین در سایر شهرهای فرانسه از جمله لیون و مارسی شرکت کردند که به صورت مسالمت آمیز برگزار شد.

مخالفت معترضان به حملات اسرائیل در چند روز گذشته تنها به پاریس و شهرهای فرانسه منتهی نشده و راهپیمایی ها در سایر نقاط جهان، از سیدنی تا مادرید برگزار شده است.

در پاریس پایتخت فرانسه اعتراضات علیه حملات اسرائیل توسط پلیس و به درخواست "جرالد دارمانین" وزیر کشور فرانسه ممنوع شد، مقامات اظهار کردند که این اعتراض ممکن است به خشونت تبدیل شود.

ارتش رژیم صهیونیستی از سه شنبه گذشته حملات وحشیانه‌ای را به نوار غزه آغاز کرده که تاکنون صدها غیرنظامی که اکثر آن‌ها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند، به شهادت رسانده‌ است.

نیروهای مقاومت اسلامی فلسطین در غزه نیز به تلافی جنایات رژیم صهیونیستی و در پاسخ به این رژیم، صدها موشک به سرزمین های اشغالی شلیک کرده‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز