حامیان فلسطین در بلژیک ، علیه خشونت و اشغالگری اسرائیل تظاهرات کردند

۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۰۰:۲۳:۲۶
کد خبر: ۱۱۷۹۴۱۳
حامیان فلسطین در بلژیک ، علیه خشونت و اشغالگری اسرائیل تظاهرات کردند
حامیان گروه های مقاومت فلسطین با حضور در خیابان های بروکسل پایتخت بلژیک تظاهرات کردند و علیه خشونت و اشغالگری رژیم صهیونیستی شعار سر دادند.

به گزارش برنا؛ از خبرگزاری یهودیان اروپا، حامیان گروه های مقاومت با حضور اعتراضی در خیابان های بروکسل الله اکبر سر داده و پرچم رژیم اشغالگر صهیونیست را به آتش کشیدند.

امانوئل نهشون سفیر اسرائیل در بلژیک با خشم و نفرت در پیام توییتری نوشت: فریادهای نفرت علیه کشورم و مردمم در خیابان های بروکسل و همه به نام آزادی بیان.

علاوه بر بروکسل، روز شنبه اکثر شهرهای اروپا از جمله پاریس، مادرید، برلین، دانمارک، شاهد خروش معترضان به خشونت ها و حمله های موشکی اسرائیل به نوارغزه بودند.

در پاریس، پلیس با شلیک گاز اشک آور به سمت معترضان هجوم آورد، و  با استفاده از گلوله های اشک آور به متفرق کردن معترضان که در گروه های چند صد نفره بودند، اقدام کرد.

جنگ تمام عیار رژیم صهیونیستی در نوار غزه شرایط انسانی دشواری را برجای گذاشته است،و ده ها هزار نفر به دلیل بمباران شدید و کمبود کالاهای اساسی مجبور به ترک خانه های خود شدند.

مقامات صهیونیست همچنان گذرگاه‌ها را بسته‌اند و مانع از ورود سوخت برای تأمین نیروگاه‌های برق غزه می شوند و در واقع یک جنایت بشری و قتل عام علیه ملت فلسطین در غزه را به راه انداخته‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز