نماینده مردم نطنز در مجلس:

کاندیداها بدون تخریب و توهین برنامه‌های‌شان را ارائه دهند/ نیت درونی احمدی‌نژاد مشحض نیست

۱۴۰۰/۰۲/۳۱ - ۰۵:۲۴:۴۳
کد خبر: ۱۱۸۰۹۵۸
نماینده مردم نطنز در مجلس گفت: فضا را باید فراهم کرد تا بدون تخریب و فضا سازی و بدون توهین افراد خودشان را در معرض مردم قرار بدهند و برنامه‌هایشان را مطرح کنند.

"حمت‌الله فیروزی پوربادی" نماینده مردم نطنز در مجلس یازدهم در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: شورای نگهبان با بررسی سوابق افراد و مسئولیت‌های اجرایی و قانون برای انتخاب کاندیدا تصمیم خواهند گرفت که چه فردی تایید و یا رد خواهد شد. 

وی ادامه داد: تلاش به سمتی صورت خواهد گرفت که در جبهه اصولگرا و اصلاح طلبان یک نفر بیشتر بروز و ظهور پیدا نخواهد کرد و فضا را باید فراهم کرد تا بدون تخریب و فضا سازی و بدون توهین افراد خودشان را در معرض مردم قرار بدهند و برنامه‌هایشان را مطرح کنند.

فیروزی گفت: هر چقدر بتوانیم انتخابات را به دور از تضادها و فضای دو قطبی برگزار کنیم بهتر است و در یک فضای آرام مردم گزینه خودشان را و اصلح‌ترین فرد را انتخاب کنند. 

نماینده مجلس یازدهم در رابطه با اهمیت مشارکت مردم افزود: با تبیین لزوم شرکت مردم در انتخابات و با جلوگیری از تخریب‌های زائد و فعالیت‌های منفی و تخریب آسیب رسان که برای مشارکت مردم آسیب‌رسان است، بهتر است که در مورد نقاط قوت و حسن افراد صحبت شود که بتوانیم یک انتخابات سالم بدون هیاهو و شلوغ‌کاری‌های سیاسی که رقبا علیه هم دارند داشته باشیم، باید برای جلب اعتماد و مشارکت مردم تلاش کرد و به آن‌ها نشان بدهیم با مشارکت و تصمیم گیری در سرنوشت کشورشان مسائل حل خواهد شد. 

در پایان نماینده مردم نطنز در رابطه با حضور محمود احمدی نژاد اظهار کرد: من از نیت درونی او مطلع نیستم اما بهتر است افرادی که قوانین جمهوری اسلامی را تمکین می‌کنند در انتخابات شرکت داشته باشند.

نظر شما