طوفان وحشتناک جان ۸۷ نفر را گرفت!

۱۴۰۰/۰۲/۳۰ - ۰۰:۲۲:۱۲
کد خبر: ۱۱۸۱۳۹۰
طوفان وحشتناک جان ۸۷ نفر را گرفت!
در حالی که نیروی دریایی هند در حال جستجوی افراد مفقود شده است، تعداد تلفات طوفان مهیب توکتا در هند به حداقل ۸۷ نفر رسید.

به گزارش برنا؛ از شبکه خبری آسیا، هند که این روزها شاهد افزایش شیوع کرونا و افزایش مبتلایان به این ویروس مرگبار در کشور است به تازگی در روزهای اخیر با یک طوفان مهیب تحت عنوان توکتا روبرو شده است که تا کنون تلفات مرگباری از هند گرفته است.

طوفان توکتا که اواخر روز دوشنبه سواحل غربی هند را لگدمال کرد و آثار تخریبی شدیدی بر جای گذاشت، آخرین موردی بود که به گفته کارشناسان به دلیل گرم شدن آب و هوای یکی از بزگرتین طوفان های دریای عرب به حساب می آید.

وزارت دفاع هند روز چهارشنبه اعلام کرد که با عبور طوفان توکتا نیروی دریایی توانسته تا کنون ۶۰۰ نفر را که گرفتار طوفان شده بودند را نجات دهد.

در جستجوهای جدید شمار ۲۲ نفر به تلفات طوفان اضافه شد و هم اکنون تلفات جانی طوفان توکتا به ۸۷ نفر رسیده است و هواپیماها و بالگردهای نیروی هوایی هند همچنان در حال جستجوی ۶۵ مفقودی هستند که در طوفان گرفتار شده اند.

نیروی دریایی هند اعلام کرد که امدادرسانی به دشواری صورت می‌گیرد. دو کشتی نیروی دریایی هند و همچنین چند بالگرد در ماموریت کمک‌رسانی به ساکنان این منطقه مشارکت دارند. گفته می‌شود امواج بلند و همچنین باد شدید مانع از کمک‌رسانی سریع به مردم شده است.

نظر شما