آغاز حملات جدید مقاومت/موشکباران شهرک‌های یهودی‌نشین از سرگرفته شد

۱۴۰۰/۰۲/۳۰ - ۲۳:۵۰:۲۷
کد خبر: ۱۱۸۱۶۷۷
آغاز حملات جدید مقاومت/موشکباران شهرک‌های یهودی‌نشین از سرگرفته شد
موج جدید موشک های مقاومت فلسطینی با دست های رزمندگان گردان های القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین، آسمان سرزمین های اشغالی را درنوردید و آژیر خطر مداوم را در سرتاسر شهرک های یهودی نشین غلاف غزه به صدا درآورد.

به گزارش برنا؛ به نقل از رسانه های فلسطینی، آژیرهای خطر در همه شهرک های صهیونیست نشین اطراف غزه (معروف به غلاف غزه) بعد از آن به صدا درآمد که ده ها موشک مقاومت فلسطینی لحظاتی پیش، یک بار دیگر عجز و ناکارآمدی سیستم دفاع موشکی صهیونیستی را به نمایش گذاشت و آسمان سرزمین های اشغالی را آزادتر از هر زمان دیگری نشان داد.

گردان های القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد دو شهر اشدود و عسقلان در سرزمین های اشغالی را آماج موشک های خود قرار داده است.

کمی پیش تر، رسانه‌های صهیونیستی فاش کردند که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با وحشت از ادامه شلیک موشک‌های مقاومت به سمت سرزمین‌های اشغالی، قصد برقراری آتش بس را دارد.

شبکه تلویزیونی «کان» رژیم صهیونیستی گزارش داد که کابینه نتانیاهو رسما به مصر اطلاع داده که قصد پایان عملیات نظامی در غزه را دارد تا در نهایت از موشک‌های نیروهای مقاومت در امان بماند.

پایگاه خبری آکسیوس پیشتر اعلام که نتانیاهو با کابینه امنیتی خود ساعت ۱۹ (به وقت محلی) تشکیل جلسه داده تا وضعیت عملیات نظامی در غزه و آتش بس احتمالی را بررسی کند.

ارتش رژیم صهیونیستی تایید کرده است که بیش از ۴ هزار موشک از طرف نیروهای مقاومت به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز