سعید محمد:

احساس خطر کردم/آمدم که فضا دو قطبی نشود

۱۴۰۰/۰۲/۳۱ - ۱۲:۲۵:۱۸
کد خبر: ۱۱۸۱۸۰۱
احساس خطر کردم/آمدم که فضا دو قطبی نشود
سعید محمد گفت: من احساس خطر کردم که دوباره عده ای دوقطبی ایجاد کنند که ما بلدیم با دنیا رابطه برقرار کنیم و مردم حواستان باشد این آدم های اقتدارگرای نظامی مشکلاتی درست می کنند و در کشور جنگ راه می اندازند، حرف هایی که در دوره های گذشته زدند و اعتماد مردم را جلب کردند. اما ما آمدیم که فضا دو قطبی نشود.

به گزارش برنا، سعید محمد در همایش شورای دعوت با بیان شروع جریان دیگری غیر از جریان های مرسوم و سیاسی کشور گفت: امروز این جریان که به عنوان جریان گام دوم و تشکیل دولت جوان انقلابی به راه افتاده، و به گفته­ رقبا منسجم ترین مجموعه هم است.که دستاورد این جریان این است که یک جریان ولایی خارج از هرگونه قصد و نیت دیگری تشکیل شده و فقط برای تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش میکند که باید انسجام آن حفظ شود.

وی ضمن اشاره به انتظار نظر شورای نگهبان اظهار داشت: امروز شرایط پیچیده ای شده است و منتظر اعلام نظر شورای نگهبان هستیم تا بعد از آن انشاا... مسیر را محکم ادامه دهیم ولی هر شرایطی رخ دهد این توانمندی را باید حفظ کنیم، حتی اگر شورای نگهبان صلاحیت را احرازنکند باید این جریان را برای مطالبه گری در سطح نظام و اجرای منویات رهبری حفظ کنیم تا بر خلاف دو قطبی سازی های بی نتیجه، گفتمان جدیدی را در کشور به وجود بیاوریم. 

وی در مورد علت ورود به صحنه انتخابات بیان داشت: ورود من به عرصه انتخابات مبتنی بر فرمایشات رهبری در گام دوم بود و ایشان دنبال مصادیق جدید برای تغییر نسل مدیریتی کشور بودند. منتظر هم ماندیم که چه کسانی خود را عرضه می کنند و مصادیق چه کسانی هستند اما وقتی دیدم سیاسیون یک شرایط پیچیده ای را رقم می زنند تا هیچکس جرات ورود به این عرصه را نداشته باشد و اگر جوانی بخواهد پای در این عرصه بگذارد می خواهند قلم پایش را بشکنند و بعد هم فضاسازی کردند که بحران داریم و شرایط کشور سخت است و در زمان بحران کار را به افراد جوان نمی دهند و حتی حرف های عجیب تری می زدند که شما می خواهید در بحرانی ترین زمان، کشور را به دست افرادی دهید که امتحان پس ندادند و ماننده هندوانه در بسته هستند، در حالی که همین هندوانه ی در بسته پنجاه درصد احتمال دارد شیرین باشد ولی بقیه هندوانه های بازشده مشخص شد همه نارس هستند پس عقل و منطق حکم می کند به سمت پنجاه درصد احتمال کارآمد بودن مدیران جدید برویم، نه آنان که قطعا ناکارآمد هستند، هرچند ما معتقدیم برنامه ما شیر یا خط نیست و امتحانش را پس داده است.

در ادامه وی با اعلام خطر نسبت به برخی کارهای انتخاباتی گفت: این حرف ها و حرکات علائم بدی است که برای انتخابات همه چیز را زیر سوال ببریم. من احساس خطر کردم که دوباره عده ای دوقطبی ایجاد کنند که ما بلدیم با دنیا رابطه برقرار کنیم و مردم حواستان باشد این آدم های اقتدارگرای نظامی مشکلاتی درست می کنند و در کشور جنگ راه می اندازند، حرف هایی که در دوره های گذشته زدند و اعتماد مردم را  جلب کردند. اما ما آمدیم که فضا دو قطبی نشود.

محمد در رابطه با گفتمان انقلاب اظهار کرد: ما اعتقادمان این است امروز باید بسیار مراقب جبهه ی انقلاب و تفکر اسلام ناب که زاییده ی تفکرات امام (ره) و رهبری است باشیم و کاری کنیم این تفکرات برای دولت سیزدهم رقم بخورد و متبلور شود.ما نسبت به کسانی که در جبهه ی انقلاب هستند نظر ویژه داریم و باید بسیار مراقب باشیم که جبهه انقلاب دچار درگیری های درون گروهی و انشقاق نشود و اصل این است که  فرمان در دست نیروهای انقلاب بیافتد. .

وی در رابطه با متحد شدن کاندیداهای جبهه انقلاب گفت: من از همان روز اول گفته ام و بارها تاکید کرده ام که دنبال این نیستیم که چه شخصی سر کار آید بلکه ما دنبال تفکر و منطق مقاومت، انقلابی گری و حضرت آقا هستیم و اگر شورای نگهبان صلاحیت حقیر را احراز کرد با قدرت جلو می رویم تا با تشریح وضع موجود، راه روشن را در پیش روی مردم قرار دهیم تا گفتمان انقلاب و رهبری را اجرایی کنیم.برنامه ما این است که در چهارچوب گفتمان رهبری حرکت کنیم و هر اتفاقی افتاد ما تکلیف محور هستیم، نه نتیجه محور.

وی افزود: و در این راه اگر مردم اقبال نشان دادند تا انتها کار را ادامه می دهیم، در غیر این صورت باید بررسی کنیم که مردم به کدام یک از کاندیداهای جبهه ی انقلاب بیشتر متمایل هستند تا به نفع او کنار رویم و فرمان در دست جبهه انقلاب بماند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز