نماینده مجلس یازدهم:

افرادی که می‌گویند یک شبه برای کاندیداتوری تصمیم گرفتند برای خودنمایی آمده‌اند/ حرف اصلی اصولگرایان افراد شاخص‌تری از جلیلی است

۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۱:۰۷:۳۵
کد خبر: ۱۱۸۲۳۵۴
افرادی که می‌گویند یک شبه برای کاندیداتوری تصمیم گرفتند برای خودنمایی آمده‌اند/ حرف اصلی اصولگرایان افراد شاخص‌تری از جلیلی است
نماینده مجلس یازدهم گفت: افرادی که می‌گویند بدون برنامه و شب قبل برای ثبت نام تصمیم گرفتند انتخابات را دست کم گرفتند و بیشتری برای خودنمایی آمده‌اند و یا برای اینکه با کاندیداهای دیگر که شناسایی می شوند، همفکری کنند و کنار بروند.

بهزاد رحیمی نماینده مردم سقز و بانه در مجلس یازدهم در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا با اشاره به اینکه بعضی کاندیدا در روز ثبت نام از تصمیم ناگهانی برای اعلام نامزدی خبر دادند، گفت: افرادی که می‌گویند بدون برنامه و شب قبل برای ثبت نام تصمیم گرفتند انتخابات را دست کم گرفتند و بیشتری برای خودنمایی آمده‌اند و یا برای اینکه با کاندیداهای دیگر که شناسایی می شوند، همفکری کنند و کنار بروند.

او ادامه  داد: برای شورای شهر دو سال قبل مقدمه چینی می کنند چه برسد به ریاست جمهوری، اما برای ریاست جمهوری چون در سطح ملی مطرح می شود عده ای می خواهند مقابل دوربین ها اسمی از آن‌ها برده شود و گرنه این افراد برای ریاست جمهوری مطرح و رای آور هم نیستند و شاید حتی از فیلتر شورای نگهبان هم رد نشوند و یا شاید هم بخاطر مطرح کردن اینکه بگویند به نفع فلان کاندیدا کنار می کشند وارد عرصه انتخابات می شوند.

رحیمی افزود: همه برداشت ما و افکار عمومی فقط تریبون وزارت کشور است وگرنه هیچ یک از کاندیداها برنامه قابل انتشار در اختیار کسی قرار ندادند و بخشی از ذهنیت مردم  به سابقه و مدیریت های قبلی افراد برمی‌گردد.

نماینده مردم سقز و بانه در رابطه با مشارکت مردم در انتخابات تصریح کرد: اگر ظرف هفته آینده تایید صلاحیت نهایی صورت بگیرد و کاندیداها بتوانند برنامه‌های اقتصادی مدون و عملیاتی نه شعاری بدهند، مردم هم بی‌تفاوت نخواهند بود ولی اگر قرار باشد همان قضیه تکراری باشد مطمئنا مردم هم می گویند فرقی به حال ما ندارد ولی با ورود برخی از کاندیداها مطمئن هستم حتما آن دلگرمی خواهد برگشت.

او همچنین با اشاره به وضعیت اردوگاه اصولگرایی عنوان کرد: اصولگرایان بر سر یک یا دو گزینه قطعا اجماع می کنند، آقای جلیلی جایگاه خودش را دارد و اگر نخواهد اجماع کند حق دارد ولی حرف اصلی اصولگرایان افراد شاخص تری است.

بهزاد رحیمی با اشاره به کاندیداتوری احمدی‌نژاد عنوان کرد: اگر فردی انقلابی باشد و در نظام و انقلاب خدمت کرده باشد و معتقد به ولایت فقیه باشد حتما انتخابات را تحریم نمی کند و می آید، قطعا احمدی‌نژاد هم چنین کاری را نمی‌کند و حتما شرکت می کند. 6

نظر شما