اشغالگران علیه نتانیاهو!/غزه بلای جان نخست وزیر جنایتکار شد+جزییات

۱۴۰۰/۰۳/۰۲ - ۰۰:۱۵:۲۲
کد خبر: ۱۱۸۲۵۰۲
اشغالگران علیه نتانیاهو!/غزه بلای جان نخست وزیر جنایتکار شد+جزییات
منابع خبری شنبه شب از سرگیری تظاهرات‌ها علیه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی پس از برقراری آتش بس در غزه خبر دادند.

به گزارش برنا؛ از شبکه تلویزیونی الغد، تظاهرات هفتگی علیه نتانیاهو که پس از حملات موشکی مقاومت به فلسطین اشغالی متوقف شده بود، از سر گرفته شد.

بر اساس این گزارش، صدها نفر در میدان رابین در تل آویو علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی و سیاست های او تظاهرات کردند.

همچنین تظاهرات دیگری در محل اقامت نتانیاهو در قدس اشغالی برگزار شد و معترضان شعارهایی علیه سیاست های نخست وزیر رژیم صهیونیستی سردادند.

به اعتقاد معترضان، از زمان شیوع ویروس کرونا و مدیریت ضعیف نتانیاهو، هزاران اسرائیلی شغل خود را از دست داده‌اند و نرخ بیکاری در سرزمین‌های اشغالی به بیش از  ۲۱ درصد رسیده است.

نتایج نظرسنجی شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نشان می دهد که ۵۸ درصد شهروندان اسرائیل از عملکرد نتانیاهو در کاهش تاثیر کرونا بر اقتصاد ناراضی هستند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی و همسرش به اتهام فساد چندین بار تحت بازجویی قرار گرفته‌اند؛ پرونده‌هایی که در رسانه‌ها به «پرونده ۱۰۰۰»، «۲۰۰۰»، «۳۰۰۰» و «۴۰۰۰» معروف است.

نتانیاهو در پرونده موسوم به ۱۰۰۰، متهم است که حدود ۳۰۰ هزار دلار رشوه به عنوان هدیه از سرمایه داران یهودی دریافت کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز