موضوع اصلی دیدار پوتین و بایدن چه خواهد بود؟

۱۴۰۰/۰۳/۰۲ - ۱۸:۰۶:۳۹
کد خبر: ۱۱۸۲۹۳۸
موضوع اصلی دیدار پوتین و بایدن چه خواهد بود؟
دیمیتری پسکوف سخنگوی رییس جمهوری روسیه اعلام کرد که کنترل تسلیحات و ثبات راهبردی جهان موضوع اصلی دیدار ولادیمیر پوتین و جو بایدن روسای جمهوری روسیه و آمریکا خواهد بود.

به گزارش برنا، پسکوف روز یکشنبه در برنامه سیاسی «مسکو.کرملین.پوتین» در شبکه تلویزیونی روسیه۱ گفت: مساله کنترل تسلیحات موضوع اصلی در دیدار سران روسیه و آمریکا در صورت برگزاری چنین دیداری خواهد بود.

به گفته وی، روسیه پیشرفته ترین نیروی راهبردی در سطح جهان را دارد و بدیهی است این نیرو ضامن تامین ثبات خواهد بود زیرا که عامل بازدارنده است. 

 سخنگوی کرملین گفت: ثبات راهبردی بخش جدایی ناپذیر مذاکرات روسیه و آمریکاست؛ این مسائل باید در سطوح مختلف مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

سخنگوی رییس جمهوری روسیه دراین برنامه تلویزیونی گفت:نشست پوتین و بایدن برای خروج از شرایط کنونی روابط روسیه و آمریکا حائز اهمیت است.

وی افزود: روسیه خواهان روابط دوستانه با تمامی کشورهاست، اما این دوستی باید حقیقتا دوستی باشد و نه روابطی همراه با تحکم و استانداردهای دوگانه.

پسکوف یادآورشد: انتخاب شهر محل برگزاری دیدار روسای جمهوری روسیه و آمریکا مساله ای فنی است؛ آنچه اهمیت دارد واقعیت خود نشست است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز