روسیه واکنش غرب به حادثه هواپیمای رایان ایر را تکان دهنده خواند

۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۳:۳۵:۱۰
کد خبر: ۱۱۸۳۳۲۶
روسیه واکنش غرب به حادثه هواپیمای رایان ایر را تکان دهنده خواند
ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه، واکنش کشورهای غربی به حادثه فرود اضطراری هواپیمای «رایان ایر» در بلاروس را تکان دهنده خواند.

به گزارش برنا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه روز دوشنبه در شبکه اجتماعی فیس بوک نوشت: اینکه غرب حادثه هواپیمای رایان ایر در بلاروس را شوکه آور می خواند تکان دهنده است.   

زاخارووا با انتقاد از واکنش مقامها و کشورهای غربی به این حادثه خاطرنشان کرد: کشتار و مصیبت های میلیون ها نفر در سراسر جهان، هر گونه حق اخلاقی حرافان غربی برای موعظه را از آنها سلب کرده است.  

 وی با یادآوری اینکه چند سال پیش نیز به درخواست آمریکا هواپیمای اوو مورالس رئیس جمهوری وقت بولیوی در اتریش فرود اضطراری داشت، خاطرنشان کرد که اگر غرب از حادثه روز گذشته رایان ایر در بلاروس شوکه می شود در مورد حوادث مشابه آن نیز چنین رفتاری داشته باشد.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: استفاده از کارزار اطلاعاتی و سیاسی از طریق رسانه ها برای قبولاندن دیدگاه خود، دیگر همانند گذشته تاثیر ندارد و شبکه های اطلاع رسانی، آدمربایی ها و موارد فرود اجباری هواپیماها و دستگیریهای غیرقانونی افراد (توسط آمریکا) را به یاد دارند.  

مقامهای کشورهای غربی واکنش های بسیار تندی به حادثه «رایان ایر» داشته و برخی این حادثه را تروریسم هوایی و برخی نیز هواپیماربایی ازسوی بلاروس خواندند.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز