نماینده مجلس یازدهم:

انتخابات در همه ادوار دو قطبی بوده است/ انتخابات قابل پیش بینی نیست

۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۰۵:۱۵:۵۵
کد خبر: ۱۱۸۳۴۳۲
انتخابات در همه ادوار دو قطبی بوده است/ انتخابات قابل پیش بینی نیست
نماینده مجلس یازدهم گفت: در همه ادوار، انتخابات ریاست جمهوری دو قطبی بوده و این بار هم چه افراد پوششی بمانند و یا بروند باز هم دو قطبی خواهد شد.

علی‌ اصغر خانی، نماینده مردم شاهرود در مجلس یازدهم، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در رابطه با کاندیدای پوششی در اردوگاه اصولگرایی گفت: برخی کاندیداها موضع گرفتند و گفتند که ما پوششی نیستیم اما در هر صورت انتخابات قابل پیش بینی نیست. هچنین افراد با عدم احراز صلاحیت شورای نگهبان و بعضی دیگر با دو قطبی شدن انتخابات خواهند رفت. 

او ادامه داد: در همه ادوار، انتخابات ریاست جمهوری دو قطبی بوده و این بار هم چه افراد پوششی بمانند و یا بروند باز هم دو قطبی خواهد شد.

او با اشاره به اینکه هر یک از کاندیداها خصوصیات و تجربیات خود را دارند، افزود: مردم باید تصمیم بگیرند که چه فردی برای امروز جامعه مفید و توانمند است و می‌تواند، مشکلات مردم را حل کند. 

خانی تصریح کرد: ملاک اصلی شورای نگهبان حضور حداکثری مردم است و باید شرایطی فراهمی شود تا مردم مشارکت حداکثری داشته باشند که این هم تضمین نظام است و هم جواب محکمی خواهد بود به همه کسانی که به جمهوری اسلامی ایران، نگاه بد دارند. 

او درباره تایید صلاحیت کاندیداها توسط شورای نگهبان گفت: اینکه وقتی شورای نگهبان ما را تایید می کند بگوییم همه چیز درست است و انجایی که احساس کنیم که رفتارهای ما طوری بوده است که شورای نگهبان ما را تایید نمی کند، بیاییم و عملکرد این شورا را به چالش بکشیم حرف قابل قبولی نیست. 6

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز