پس‌لرزه‌های شکست نمایان شد/نتانیاهو کار خود را عملی کرد!

۱۴۰۰/۰۳/۰۴ - ۰۰:۱۹:۳۳
کد خبر: ۱۱۸۳۵۹۲
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دوشنبه شب اعلام کرد که رییس بعدی آژانس جاسوسی موساد "دیوید بارنیا" معاون کنونی یوسی کوهن است.

به گزارش برنا؛ در آخرین تغییر و تحولات شکست رژیم صهیونیستی در برابر گروه های مقاومت، دیوید بارنیا ۵۶ ساله که سابقه ۲۵ سال حضور در سرویس جاسوسی اسرائیل را دارد، روز دوشنبه به عنوان رییس جدید موساد منصوب شد.  

نتانیاهو در مراسم سالانه اعطای جایزه نخست وزیری برای افسران ویژه موساد گفت: بارنیا که با نام مستعار ددی نیز شناخته می شود، جایگزین مدیر برکنار شده یوسی کوهن خواهد بود.  

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه مدعی شد که اولویت اول بارنیا در سازمان جاسوسی موساد جلوگیری ایران برای دست یافتن به سلاح های هسته ای است.  

نظامیان اشغالگر صهیونیست از دوشنبه ۲۰ اردیبهشت حملات و تجاوزهای وحشیانه خود علیه باریکه غزه و فلسطینی‌ها را شروع کردند.

گروه های مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به ادامه تجاوزهای صهیونیست ها و حملات به غزه، اقدام به موشک باران سرزمین‌های اشغالی کردند که به دنبال آن ۱۲ صهیونیست کشته شدند.

کابینه رژیم صهیونیستی پس از۱۲روز ناتوانی در متوقف کردن حملات موشکی گروه های مقاومت در غزه، پنجشنبه شب در یک نشست ۳ ساعته به طور  اجماع با آتش بس موافقت کرد.

این آتش بس از ساعت ۲ بامداد روز جمعه، میان گروه های فلسطینی و رژیم صهیونیستی برقرار شد و ملت فلسطین پیروزی مقاومت را جشن گرفتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز