بیم و هراس صهیونیست‌ها از حملات موشکی دوباره نیروهای مقاومت

۱۴۰۰/۰۳/۰۴ - ۰۷:۲۸:۴۷
کد خبر: ۱۱۸۳۶۱۱
بیم و هراس صهیونیست‌ها از حملات موشکی دوباره نیروهای مقاومت
ژنرال "آویو کوخاوی" رییس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی دوشنبه به ارتش این رژیم دستور داده است، برای هرگونه ناآرامی امنیتی وسیع از غزه و شلیک موشک از این باریکه در آمادگی کامل قرار داده باشند.

به گزارش برنا از رسانه‌های فلسطینی، کوخاوی به شاخه اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل "امان" همچنین دستور داده است که روند شناسایی اهداف جدید در نوار غزه را تسریع کنند.

پایگاه خبری عبری زبان "واللا" نیز در این باره نوشت که وی این دستور را در صورت احتمال هرگونه مخالفت جنبش حماس با توافق آتش‌بس صادر کرده است که شاید به خاطر قوانین جدید در مورد انتقال پول به نوار غزه یا باز شدن گذرگاه‌های مرزی و سایر موارد به وجود آید.

توان موشکی و راکتی نیروهای مقاومت ترس در جان مقامات رژیم صهیونیستی و شهرکنشینان صهیونیست انداخته است.

فلسطینی‌ها چند سال است که تاکتیک خود را در مقابله با اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی تغییر داده و مقاومت را از سنگ به موشک تبدیل کرده‌اند، تاکتیکی که با ادامه آن می‌توان به موازنه قدرت در سرزمین‌های اشغالی دست یافت.

دوشنبه هفته گذشته (۲۰ اردیبهشت) بود که ارتش رژیم صهیونیستی از هوا، زمین و دریا تهاجم خود را به نوار غزه شروع کرد، ولی فکر نمی‌کرد که با پاسخ کوبنده موشکی جبهه مقاومت فلسطین مواجه شود.

شاحه نظامی دو «جنبش حماس» و «جهاد اسلامی» در ۱۲ روز جنگ با استفاده از صدها موشک و راکت آن هم از نوع پیشرفته و تغییر تاکتیک جنگی خود، اقدام به پاسخگویی به حملات صهیونیست‌ها کرده‌اند و بنا بر اعلام منابع اشغالگران بیش از ۱۲ هزار راکت و موشک، سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار دادند.  

همین اقدام موجب شد که کابینه رژیم صهیونیستی پس از۱۲روز ناتوانی در متوقف کردن حملات موشکی گروه های مقاومت در غزه، پنجشنبه شب در یک نشست ۳ ساعته به طور  اجماع با آتش بس موافقت کند.

این آتش بس از ساعت ۲ بامداد روز جمعه، میان گروه های فلسطینی و رژیم صهیونیستی برقرار شد و ملت فلسطین پیروزی مقاومت را جشن گرفتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز