درخواستی که دموکرات ها از بایدن داشتند

۱۴۰۰/۰۳/۰۴ - ۰۷:۲۹:۵۳
کد خبر: ۱۱۸۳۶۱۲
درخواستی که دموکرات ها از بایدن داشتند
بیش از ۵۰۰ تن از اعضای کمپین انتخاباتی رئیس جمهور آمریکا و کارمندان حزب دموکرات در نامه‌ای از جو بایدن خواستند تا رژیم صهیونیستی را به خاطر تجاوزات اخیرش علیه نوار غزه مسئول بداند.

به گزارش برنا،روزنامه آمریکایی "واشنگتن پست" نوشت که بیش از ۵۰۰ عضو ستاد انتخاباتی بایدن و کارمندان حزب دموکرات با امضای این نامه از جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده خواستند برای حفاظت از حقوق فلسطینیان و پاسخگویی اسرائیل به دلیل نامتناسب بودن شمار کشته‌های نیروهای اسرائیلی در مقایسه با شهدای فلسطینی در جنگ اخیر غزه اقدامات بیشتری انجام دهد.

این نامه که روز دوشنبه صادر شد، توسط کارمندان و سازمان دهندگانی که در ستاد مبارزات انتخاباتی بایدن، کمیته ملی دموکرات و در ۲۲ ایالت آمریکا از جمله ویسکانسن ، پنسیلوانیا ، جورجیا ، میشیگان ، آریزونا و دیگر ایالات کار می‌کردند، امضا شده است.

هبه محمد ، کارمند فلسطینی-آمریکایی به واشنگتن پست گفت: "رئیس جمهور باید بهتر عمل کند."

وی افزود: آتش بس در غزه مورد استقبال قرار گرفت، اما رنج فلسطینیان همچنان ادامه دارد؛ زیرا محاصره اسرائیل در غزه، الحاق اراضی در کرانه باختری اشغالی، دستگیری و حملات گسترده و پاکسازی نژادی پایان نیافته است.

امضاکنندگان این نامه ضمن تقدیر از تلاش‌های اخیر بایدن برای دستیابی به آتش بس از دولت آمریکا خواستند که از اسرائیل بخواهد به گسترش شهرک سازی‌ها در کرانه باختری پایان دهد.

همچنین از دولت آمریکا خواسته شده به متحدان بین‌المللی پیوسته و برای پایان دادن به نقض قوانین بین المللی توسط اسرائیل به این رژیم فشار بیاورد و از حق تعیین سرنوشت فلسطینی‌ها حمایت کند.

نظر شما