قسام اسرائیل را تهدید کرد

۱۴۰۰/۰۳/۰۴ - ۱۲:۱۰:۳۰
کد خبر: ۱۱۸۳۸۴۷
قسام اسرائیل را تهدید کرد
یکی از فرماندهان گردان های قسام در مراسم تشییع پیکر شماری از شهدای نبرد "شمشیر قدس"، با هشدار به رژیم صهیونیستی درخصوص هرگونه تجاوز علیه غزه،گفت: ما معادله حمله در برابر حمله، تخریب در برابر تخریب و خون در برابر خون را برقرار کردیم و موشک‌های ما هر لحظه آماده شلیک به سمت مواضع دشمن است.

به گزارش برنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین،  این فرمانده گردان های قسام (شاخه نظامی حماس) تصریح کرد که ما ندای یاری طلبی قدس را لبیک گفتیم و بخش ناچیزی از توان خود را در مقابل دشمن به نمایش گذاشتیم و آنچه رو نشده بسیار بیشتر و بزرگ‌تر است و صراحتا به دشمن می‌گوییم که اگر بازگردید، ما هم بازمی‌گردیم و حملات را شدت بخشید، ما نیز شدت می‌بخشیم.

وی با اشاره به پیروزی مقاومت در جنگ ۱۲ روزه تاکید کرد: این پیروزی نتیجه خون شهدا و مبارزه قهرمانانه مجاهدان در اتاق مشترک گروه‌های مقاومت بود.

این فرمانده گردان‌های قسام (شاخه نظامی حماس)  اظهار داشت که هرگز اجازه نمی‌دهیم دشمن صهیونیستی علیه مقدسات ما و قبله نخست مسلمانان دست به تجاوز بزند.

وی خطاب به مردم فلسطین افزود: به شما بشارت می‌دهم که مقاومت و گردان‌های قسام کاملا سلامت هستند و دستان ما هر لحظه روی ماشه است و نبرد ما با دشمن هنوز مراحل طی نشده زیادی دارد و منطق عربده‌کشی دشمن را تنها با مقاومت، ثبات و پایداری پاسخ خواهیم داد.

این فرمانده قسام پیروزی مقاومت در نبرد شمشیر قدس را به ملت بزرگ فلسطین در داخل و خارج تقدیم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز