روایت نیویورک تایمز از کودک‌کشی رژیم صهیونیستی

۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۴:۰۱:۳۹
کد خبر: ۱۱۸۵۶۶۴
روایت نیویورک تایمز از کودک‌کشی رژیم صهیونیستی
نشریه آمریکایی نیویورک تایمز در اقدامی نادر به انتشار تصاویر ۶۴ کودکی مبادرت کرد که در جریان جنگ ۱۲ روزه غزه توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند، همچنین در پس زمینه تمام سیاه این تیتر را زد: «آنها فقط کودک بودند».

به گزارش برنا، نیویورک تایمز در روایت خود از جنگ غزه نوشت: زمانی که از والدین این کودکان (شهید) می خواستیم تا احساسشان را بیان کنند، اکثر آنها تنها با صدایی توام با بغض می گفتند «این خواست خدا بود».

این نشریه آمریکایی افزود: بنابر آمارهای منتشر یافته درجریان جنگ ۱۲ روزه غزه حداقل ۶۷ کودک که سنین آنها زیر ۱۸ سال بود کشته (شهید) شدند این درحالی است که طرف اسرائیلی ۲ کشته داشت.

نیویورک تایمز با انتشار تصویر کودکان شهید فلسطینی غزه در جنگ ۱۲ روزه نوشت: غزه منطقه ای با تراکم جمعیتی بالا است، حدود نیمی از این جمعیت زیر ۱۸ سال بوده و زمانی که هواپیماهای جنگی اسرائیل منازل و مناطق مسکونی را مورد حملات هوایی و بمباران قرار می داد در نتیجه خطر کشته شدن این کودکان و نوجوانان به مراتب بیشتر بود، گاهی یک ساختمان مسکونی تنها با یک انفجار (از سوی رژیم صهیونیستی) تماما منهدم می شد.

نیویورک تایمز که هر پارگراف از متن خبر خود را به قرار دادن تصاویر کودکان شهید فلسطینی دراین جنایت جنگی رژیم صهیونیستی اختصاص داده بود، نوشت: منتقدان شمار بالای چنین کشته شدگان (شهدا) از کودکان را گواهی بر بی هدفمند بودن حملات هوایی اسرائیل می دانند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز