ابوالفضل عمویی خبر داد؛

جزییات جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی با حضور سردار اشتری

۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۶:۰۱:۰۴
کد خبر: ۱۱۸۶۳۰۱
جزییات جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی با حضور سردار اشتری
جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با حضور سردار اشتری و معاونانش برای بررسی موضوع امنیت انتخابات ۱۴۰۰ برگزار شد.

به گزارش برنا، جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با حضور سردار اشتری و معاونانش برای بررسی موضوع امنیت انتخابات ۱۴۰۰ برگزار شد.

ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون در خصوص این جلسه به خبرنگار سیاسی برنا گفت: در این جلسه سردار اشتری باارائه گزارشی از اقدامات و تدابیر درنظر گرفته شده نیروی انتظامی در تشکیل قرارگاه انتظامی امام علی (ع) در مراحل پیش، حین و پس از برگزاری انتخابات، بر آمادگی کامل ناجا برای برگزاری آرام و امن انتخابات تاکید کرد.

سردار بابایی، فرمانده پلیس اطلاعات و امنیت نیروی انتظامی هم در این نشست با مروری بر راهبردهای دشمن برای تهدیدسازی از انتخابات پیش رو، خاطرنشان کرد که دشمن پروژه عصبانی سازی مردم را دنبال می کند. 

بر اساس گزارش جامع ارائه شده، نیروی انتظامی، اشراف خوبی بر روی جریان های معارض از جمله جریان نفاق و آنارشیست ها دارد. 

سردار ساجدی نیا، معاون عملیات نیروی انتظامی هم در این با ارایه گزارشی از آمادگی یگانهای عملیاتی و امدادی نیروی انتظامی برای حفظ امنیت ۷۵ هزار صندوق رای در انتخابات، خاطرنشان کرد که تدابیر لازم برای مراقبت از امنیت ستادهای انتخاباتی هم صورت گرفته است. 

نمایندگان عضو کمیسیون هم در جلسه ضمن تقدیر از اشراف و تدابیر نیروی انتظامی در برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ به احسن وجه، دغدغه های مدنظر خود را طرح کردند که مورد توجه مقامات نیروی انتظامی قرار گرفت.

نظر شما