برگزاری نشست هم‌اندیشی انتخابات ریاست جمهوری در خارج از کشور

۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۸:۴۳:۳۹
کد خبر: ۱۱۸۶۳۵۳
برگزاری نشست هم‌اندیشی انتخابات ریاست جمهوری در خارج از کشور
نشست هم اندیشی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در خارج از کشور به منظور هم‌افزایی و هماهنگی میان دستگاه‌های مجری برگزاری انتخابات در راستای جلب مشارکت حداکثری ایرانیان مقیم خارج از کشور برگزار شد.

به گزارش برنا از اداره کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، به منظور هم افزایی و هماهنگی میان دستگاه های مجری برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و با هدف جلب مشارکت حداکثری ایرانیان مقیم خارج از کشور، نشست هم اندیشی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در خارج از کشور، با حضور سجادی معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزیر امور خارجه و رییس هیات نظارت بر انتخابات خارج از کشور و جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور و رییس ستاد انتخابات کشور روز یکشنبه در وزارت امور خارجه برگزار شد.

سجادی در این نشست با اشاره به این نکته که در ادوار مختلف، وزارت امور خارجه متولی برگزاری انتخابات در خارج از کشور بوده است، بر تعامل و همکاری سازنده میان ستاد انتخابات خارج از کشور با وزارت کشور و شورای نگهبان به منظور هرچه با شکوه تر برگزار شدن انتخابات تاکید کرد.

معاون وزارت امور خارجه در ادامه افزود: نکته مهم در این خصوص بحث فعالیت رسانه‌ای و بخصوص در حوزه فضای مجازی و استفاده از ظرفیت شورای عالی ایرانیان در تبیین اهمیت انتخابات است.

جمال عرف رییس ستاد انتخابات کشور نیز با اشاره به اهمیت قانونی برگزار شدن انتخابات، بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید و ابراز امیدواری کرد که در این دوره از انتخابات شاهد حضور گسترده و پرشور در پای صندوق‌ها باشیم.

مدیرکل انتخابات شورای نگهبان نیز ضمن تشکر از فعالیت‌های انجام شده، اظهار داشت کیفیت و سلامت انتخابات برای شورای نگهبان حائز اهمیت است.

در این جلسه رییس ستاد  انتخابات خارج از کشور گزارشی از اهم فعالیت‌های انجام شده در ستاد انتخابات خارج از کشور ارائه کرد.​

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز