رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب:

برای مجلس خبرگان، میان دوره‌ای تهران و شورای شهر لیست داریم/ برخی می‌خواهند گناه خود را گردن شورای نگهبان بیاندازند

۱۴۰۰/۰۳/۱۰ - ۱۱:۳۵:۴۰
کد خبر: ۱۱۸۶۶۲۰
برای مجلس خبرگان،  میان دوره‌ای تهران و شورای شهر لیست داریم/ برخی می‌خواهند گناه خود را گردن شورای نگهبان بیاندازند
رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: ما برای مجلس خبرگان نامزد داریم و‌ برای میان دوره ای تهران و برای شورای شهر هم فهرست داریم.

به گزارش خبرنگار سیاسی برنا، غلامعلی حداد عادل، رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، در نشست خبری کمیته اقتصادی شورای ائتلاف گفت: از همه بابت توجه به امر انتخابات تشکر می کنم، من از خدمتگزاران کوچک انقلاب هستم و‌خدارو شاکرم که در این چهل و‌ دو‌ سال دنباله رو‌ قافله انقلاب بودم، فراری ها در اوایل انقلاب می گفتند سه ماه تحمل کنید برمی گردیم اما توجه کنید انقلاب امروز بعد از چهل و‌ دو سال در داخل و خارج چه شرایطی دارد.

او‌ افزود: از یمن‌ گرفته تا سوریه شاهد واقعیتی علیه استکبار جهانی به نام مقاومت هستیم و‌ این نقشه جدیدی برای دنیا تنظیم کرده و استعمار نو‌ امروز نمی تواند جانشین استعمار کلاسیک شود.

حداد عادل تصریح کرد: این موضوع یکی از آثار انقلاب اسلامی است و‌ طبیعی است که نظام سلطه جهانی این واقعیت را تحمل نمی‌کند و در این چهل و دو سال حتی یک روز از ظلم های نظام سلطه در امان نبودیم و‌ امروز سعی دارند با تحریم اقتصادی انقلاب ما را از پای در بیاورند و هر روز بهانه ای جدید می تراشند.

او ادامه داد: همه می دانند نظام سلطه سعی داد بر گلوی ملت فشار بیاورد تا مردم رو در روی انقلاب بایستند، آن هم ملتی که همیشه پشت انقلاب خود ایستاده اند.

حداد عادل افزود: در آمریکای لاتین با همین روش کودتا کردند و‌ برای ایران هم همین برنامه را دارند اما آنچه آنها می خواستند نشد.

رییس شورای ائتلاف اظهار کرد: هرکدام از ما خشتی از یک بنا میسازیم که تحول آفرین است، بنا بر همه این دلایل امروز مسئله اصلی کشور اقتصادی است و گفتمان حاکم بر مباحث انتخاباتی هم امروز دلالت بر اقتصاد دارد.

او ادامه داد: رییسی به عنوان قهرمان مبارزه با فساد شناخته شده و در قوه قضائیه به سراغ مفسدان اقتصادی رفته است، رییسی ثابت کرد نظام با هیچ کس عقد اخوت نبسته و اگر افراد در مظان اتهام و‌ فساد اقتصادی باشند، پیگیری خواهد شد.

حداد عادل ادامه داد: رییسی امیدی ایجاد کرده که بتوانیم از بروز فساد جلوگیری کنیم و با حضور در قوه مجریه قبل از رسیدن به قوه قضائیه ریشه فساد را می خشکاند.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خاطرنشان کرد: شاید اولین بار است که نامزدهای انتخاباتی با برنامه مدون و‌ منظم‌ وارد کار می شوند، نفس اینکه قبل از انتخابات تیم های مختلف همفکری و آسیب شناسی می کنند حکایت از بلوغ سیاسی دارد.

او تاکید کرد: من حس می کنم حال و‌ هوای عمومی کشور پشتیبانی از آیت الله رئیسی است، ما باید با دو چشم به انتخابات نگاه کنیم، چشم اول به پیروزی فرد شایسته نگاه کند و‌ چشم دوم مشارکت مردم باشد.

حداد عادل افزود: دشمن به انتخابات ما چشم دوخته تا تحلیل کند و در داخل و خارج برخی تلاش می کنند مردم از صندوق رای مایوس شوند. مشارکت بالا ارزشش کمتر از پیروزی نیست.

او در پایان گفت: با پیروزی آیت الله رییسی ملت ایران احساس می کنند انقلاب با همسویی سه قوه، مسیر خود را ادامه می دهد، برخی می خواهند گناه خود را گردن شورای نگهبان بیاندازند و‌ مشارکت پایین مردم را از تقصیرات شورای نگهبان می دانند. ما برای مجلس خبرگان نامزد داریم و‌ برای میان دوره ای تهران و برای شورای شهر هم فهرست داریم. امیدواریم بتوانیم انسجامی ایجاد کنیم که مردم احساس کنند انقلاب به آنها خدمت می کند، مردمی که در تشییع قاسم سلیمانی حضور پیدا کردند باید در انتخابات شرکت کنند و‌حتما آیت الله رئیسی را به عنوان بازوی رهبری انتخاب خواهند کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز