انگیزه حضور حجت الاسلام رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری

۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۲:۱۵:۰۰
کد خبر: ۱۱۸۷۴۹۴
انگیزه حضور حجت الاسلام رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری
حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی، گفت: انگیزه من برای حضور در انتخابات حل مشکلات مردم و کاهش درد و رنج و مبارزه با بی عدالتی و فساد است.

به گزارش برنا، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی عصر سه شنبه،  گفت: انگیزه من برای حضور در انتخابات حل مشکلات مردم و کاهش درد و رنج و مبارزه با بی عدالتی و فساد است.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری با تاکید بر خشکاندن ریشه‌های فساد، انگیزه از حضور در انتخابات را لبیک به درخواست‌های مردم عنوان کرد و افزود: با شناختی که از مسائل کشور دارم بسیاری از مشکلات امروز قابل حل است امروز مبارزه با فساد و تبعیض از وظایف مهم است.

رییسی، ادامه داد: وضع فعلی برای هیچ کس قابل قبول نیست اینجا صحبت از احزاب و بگو مگوهای سیاسی نیست بلکه صحبت از مردم است. مردم نشان دادند هر جا که بودند توانستند گره‌ها را باز کنند و ناامید نشوند.

وی، ناعدالتی در هر جا و در هر شکل از لایه‌های اجتماعی را امری مذموم توصیف کرد و خاطرنشان کرد: دولت بعدی دولت دلالی، رانت خواری و پارتی بازی نخواهد بود بلکه دولت تولید، فعالیت برای مردم و ایجاد ایران قوی خواهد بود.

رییسی در ادامه با بیان اینکه با مشورت نخبگان و مدیران اجرایی موفق برنامه‌ای برای اداره کشور تهیه کرده ام، از راهکارهای خود برای افزایش قدرت خرید مردم، کاهش هزینه‌ها ‌ خصوصا هزینه مسکن و توجه به وضعیت مسکن مردم خبر داد و افزود: امکان تغییر این وضعیت وجود دارد باید به سمت تورم یک رقمی برویم راهکار آن کاهش کسر بودجه است.

 نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: خلق نقدینگی باید انجام شود و نقدینگی به سمت تولید برود من مداخله دولت در بازار را نمیپسندم معتقدم باید بر زنجیره تولید مصرف نظارت شود.

وی ادامه داد: باید به سمت خودکفایی کالاهای اساسی و استقلال کشاورزی برویم و به هیچ عنوان نمی‌پذیریم دست دولت به جیب مردم برود.

رییسی ادامه داد: یکی دیگر از دغدغه های ما مساله سلامت آست باید هزینه های درمانی کاهش یابد که این در دولت ما رخ می‌دهد.

وی توجه به دیپلماسی اقتصادی را از مهم ترین اقدامات دولتش دانست و گفت: وضعیت ما در منطقه باید طوری باشد که بتوانیم در کوتاه مدت سهم تولید و صادرات و افرایش دهیم .

رییسی افزود:ما توجه ویژه به مبارزه با قاچاق کالا و ارز داریم چه در تامین مالی تولید و چه در قاچاق کالا این مساله را پیگیری می‌کنیم .

وی گفت: تمام تلاشمان این است تسهیلات به سمت تولید برود باید موضوع معوقات بانکی تمام شود.

 نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: توجه به شایسته سالاری در دولت ما اهمیت ویژه دارد شفافیت و مبارزه با فساد از مسائل  اصلی در دولت است.

وی تاکید کرد: همراهی مردم با دولت ‌و دولت با مردم از مهم ترین مسائل دولت مردمی خواهد بود محوریت تحول در دولت مردمی اجرای عدالت است.
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز