رئیس ستاد قاضی زاده هاشمی:

شخص رئیس‌جمهور یک نفر است مهم تیم اوست/ برخوردهای اولیه هیجانی بود و همه به سمت تکاندن سفره رفتند

۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۱۰:۳۹:۵۶
کد خبر: ۱۱۸۷۶۴۷
شخص رئیس‌جمهور یک نفر است مهم تیم اوست/ برخوردهای اولیه هیجانی بود و همه به سمت تکاندن سفره رفتند
رئیس ستاد قاضی زاده هاشمی گفت: شخص رئیس‌جمهور یک نفر است مهم تیم اوست اگر با بصیرت در صحنه حضور پیدا کنیم قطعا تیم رئیس جمهور می تواند به گونه ای عمل کند که ظهور امام عصر رقم بخورد.

به گزارش برنا، زهرا شیخی، رئیس ستاد قاضی زاده هاشمی، در جمع مسئولان ستادهای استانی گفت: در بین شما که هر کدام صاحب فکر و اندیشه و تحلیل و دغدغه مندی هستید صحبت کردن سخت است اما کنار هم جمع می شویم تا راهبردی که به نفع جبهه انقلاب هست یکدست کنیم.

وی افزود: کسانی کاندیدا شدند این توان و صلاحیت را در خود دیده اند اما مسئولیت کسانی که ماندند و احراز صلاحیت شدند کار را سخت تر کرده است. الان شرایطی در جبهه انقلاب است که واضح مطرح کردن طرفداری از شخص خاص، سخت است.

شیخی خطاب به فعالان ستاد قاضی زاده گفت: نحوه صحبت و عملکرد شما و واکنش شما همه به اسم دکتر نوشته شده و به حساب جبهه انقلاب گذاشته می شود پس مراقب باشید. اگر در این انتخابات صراحتا ورود می کنیم قصد ما اولا عزت آفرینی و حفظ استقلال و تمامیت و ادامه دادن راه و حفظ خون شهداست.

وی اظهار کرد: صبوری، مقاومت و حفظ آبروی نظام جمهوری اسلامی به دور از رقابت های ناسالم از همه چیز مهمتر باشد. ما تجربه انتخابات را داریم، مردم ما به این سطح شعور و آزادی رسیده اند که چه کسی و از کجا هزینه می کند و این روی انتخاب آنها، تاثیر دارد.

وی تصریح کرد: دکتر قاضی زاده انسان سلامتی هستند ۱۳ سال است در مجلس در جایگاه قانونگذار حضور داشتند و امروز اگر خود را در جایگاه مهمتری قرار دادند بخاطر این است بتوانند مشکلات را بهتر حل کنند. شخص رئیس‌جمهور یک نفر است مهم تیم اوست اگر با بصیرت در صحنه حضور پیدا کنیم قطعا تیم رئیس جمهور می تواند به گونه ای عمل کند که ظهور امام عصر رقم بخورد. آرمان های انقلاب مهم است که متاسفانه ما از آن بسیار فاصله گرفته ایم.

شیخی خطاب به مسئولان ستادهای استانی ادامه داد: در عین حال که می خواهیم مواضع را با صداقت بیان کنیم مراقب باشیم به شخص دیگری آسیب و تهمت نزنیم. قطعا مسیری که انتخاب کردید آگاهانه است و می توانید از آن دفاع کنید.

وی در خصوص مستند قاضی زاده نیز متذکر شد: آنچه، برای پلان مستند در نظر گرفته شده بود کاملا آگاهانه بود که بر چه اساس باشد، خیلی ها دکتر را نمی شناسند، خیلی ها نمی دانستند ایشان جراح و پزشک است و خیلی ها اطلاع نداشتند جانباز است. از طرفی قرعه ای که به نام وی افتاد شاید بهترین قرعه اما سخت ترین قرعه بود اینکه اولین مستند و آخرین پخش زنده برای اوست برای ساخت مستند، زمان بسیار کوتاه شد.

شیخی متذکر شد: با همه مشکلات مستند به موقع رسید و بازخوردهای متفاوتی داشت. آنچه که مهم بود شناخته شدن دکتر در ۳۰ دقیقه بود. برخوردهای اولیه هیجانی بود و همه به سمت تکاندن سفره رفتند اما از دیروز ظهر به بعد، به سمت عقلانی بودن رفتند اما به طور کل دکتر خط کش مستندهای دیگر شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز